چه افرادی واجد شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا هستند؟

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دریافت پاسپورت دومینیکا و تابعیت دوم برای کسانی که به دنبال امنیت، رفاه، آرامش در زندگی، گسترش کسب و کار، پیشرفت در سطح جهانی و تضمین آینده فرزندان خود هستند، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، امروزه دریافت پاسپورت دومینیکا به دلیل مقرون‌بهصرفه بودن و مزیت‌های زیاد آن در میان شهروندان بسیاری از کشورهای خاورمیانه و به ویژه ایرانیان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. با دریافت پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور می‌توان به 147 کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کرد. همچنین با استفاده از پاسپورت دومینیکا، فرزندان می‌توانند از بهترین دانشگاه‌های برتر جهان بدون نیاز به مدرک زبان، پذیرش تحصیلی بگیرند.

در این گزارش، افراد واجد شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا، شرایط و هزینه‌های آن بررسی شده است.

اقامت دومینیکا-کاماپرس

آیا اعضای خانواده می‌­توانند و پاسپورت و تابعیت دومینیکا دریافت کنند؟

با رعایت برخی از شرایط، همسر و فرزندان تحت تکفل، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر متقاضی نیز می­توانند تابعیت و پاسپورت دومینیکا دریافت کنند. در صورتی که سن فرزند مجرد بین 18 الی 30 سال باشد و همچنان تحت حمایت مالی متقاضی باشد، او نیز واجد شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا است.

راز آسمان پایتخت

همچنین اگر سن والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ بیش از 65 سال باشد و از نظر مالی به فرد متقاضی وابسته باشند، واجد شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا هستند. براساس قوانین دولت دومینیکا، والدین همسر متقاضی هم می توانند از این طریق برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کنند ولی اعضای دیگر خانواده واجد شرایط تقاضا در یک پرونده واحد نیستند.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا براساس تعداد اعضای خانواده و سن آنان متفاوت است. متقاضیان می‌توانند به دو روش سرمایه‌­گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا و خرید سهام در آن‌ها یا اهدای وجه بلاعوض به دولت دومینیکا هزینه لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا را پرداخت کنند.

مبالغ تعیین شده برای اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا نسبت به سایر مبالغ برنامه اعطای شهروندی کشورهای دیگر کمتر و مقرون به‌صرفه‌تر بوده و دارای مزایای بیشتری است.

هزینه فعلی دریافت پاسپورت دومینیکا به شرح زیر است که  به زودی افزایش خواهند داشت:

یک فرد مجرد 110 هزار دلار
یک زوج بدون فرزند 149 هزار و 500 دلار آمریکا
یک زوج + یک فرزند زیر 16 سال 155 هزار دلار
یک زوج + دو فرزند زیر 16 سال 165 هزار دلار
به ازای هر فرزند بین 18 تا 30 سال 25 هزار دلار آمریکا

هزینه بررسی هر پرونده مبلغ 1000 دلار، هزینه بررسی امنیتی متقاضی 25 هزار دلار و هزینه هر فرد بالای 16 سال 15 هزار دلار است. هزینه صدور شناسنامه و پاسپورت برای هر فرد نیز به ترتیب 250 دلار و 80 دلار است. همچنین هزینه‌های ثبت و حق الوکاله وکیل رسمی دولت دومینیکا 1000 دلار است که همگی در قیمت های بالا مستتر است. پروسه صدور پاسپورت دومینیکا بین یک تا سه هفته زمان می‌برد و بیش از 70 درصد هزینه‌های پرداختی برای دریافت پاسپورت  به زمان اعطای پاسپورت باز می‌گردد.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

آیا برای دریافت پاسپورت دومینیکا باید به این کشور سفر کرد؟

برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به سفر به این کشور نیست و می‌توان آن را مادامی که در کشور خود حضور دارید، دریافت کنید. همچنین برای صدور پاسپورت دومینیکا نیازی به مصاحبه نیست و متقاضیان می‌توانند بدون اقامت در دومینیکا یا نیاز به سفر به این کشور، تابعیت مادام العمر و پاسپورت دومینیکا را کمتر از شش ماه بعد دریافت کنند.

دومینیکا-کاماپرس

برای دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که قصد دارید بدون نیاز به ترک کشور، پاسپورت دومینیکا دریافت کنید یا به جای رها کردن کسب و کار خود، آن را در سراسر جهان توسعه دهید و سرمایه‌گذاری را تجربه کنید، می‌توانید با دریافت پاسپورت دومینیکا بدون مرز و محدودیت‌های اقتصادی، اجتماعی و جغرافیایی، آینده‌ای درخشان برای خود، خانواده و فرزندان خود فراهم کنید.

«کارگزاری رسمی ایران دومینیکا» به عنوان اولین نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران، با داشتن کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دریافت پاسپورت این کشور، متقاضیان را در پیشبرد هر چه سریع‌تر دریافت پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور یاری می‌دهند.

متقاضیان دریافت ویزای دومینیکا می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.irandominica.com  یا تماس با شماره تلفن 22287009 در تهران و یا واتس اپ 09122003002 از خدمات و ویژگی‌های متنوع این کارگزاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دومینیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز