چند ایده‌ جذاب برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون-کاماپرس

طراحی دیوار پشت تلویزیون در دکوراسیون فضا اعم از منزل مسکونی، محل کار یا مراکز تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. محل قرارگیری تلویزیون و جزئیات دکوراسیون فضای اطراف آن با استفاده از المان‌ها و عناصری همچون بافت، رنگ و نورپردازی می‌تواند در تجربه افراد هنگام تماشای تلویزیون اثرگذار باشد. در این میان طراحی دیوار خزه ای (ماس وال) برای قاب و دکوراسیون فضای اطراف تلویزیون، ایده‌ای مدرن و در عین حال کابردی محسوب می‌شود.

در طراحی دیوار پشت تلویزیون باید به تاثیر اجزای دکوراسیون بر جسم و روح بیننده توجه کرد. طراحی دیوار خزه ای با توجه به ویژگی‌های خاصی همچون القای حس آرامش به بیننده، زدودن تنش و اضطراب از محیط، قابلیت شکل­پذیری و انعطاف بالا در طراحی، عدم نیاز به آبیاری و نگهداری و از همه مهم‌تر نقش و عملکرد خزه به عنوان عایق صوت می‌تواند گزینه‌ای ایده آل و هوشمندانه برای طراحی فضای پشت تلویزیون باشد.

در این گزارش چند نمونه از طراحی دیوار خزه ای برای دکوراسیون و فضای اطراف تلویزیون معرفی شده است.

دکور دیوار پشت تلویزیون با ترکیب چوب و خزه

این طرح منحصر به فرد از مناسب‌ترین ایده‌ها برای دکور دیوار پشت تلویزیون است. ترکیب خزه و پوست چوب، قابی جذاب برای طراحی فضای اطراف تلویزیون خلق می­کند. طرح مذکور همچنین به لوازم جانبی برای سهولت نصب در هر فضا و مکانی مجهز بوده و قابلیت شکل­پذیری به حالت‌های افقی، عمودی یا حتی مورب نیز دارد.

طراحی دیوار خزه ای برای قاب تلویزیون

قاب کردن تلویزیون با دیوار خزه ای یا ماس وال، اخیرا به یک ترند جذاب و مدرن در حوزه طراحی داخلی تبدیل شده است. در این طرح، تلویزیون و فضای اطراف آن با یک المان و عنصر طبیعی ترکیب شده که جذابیت آن را دو چندان کرده است. دکوراسیون و تزئین فضا با انواع گیاهان تثبیت شده، هم جلوه‌ای مدرن به فضا بخشیده و هم حس شادابی و سرزندگی به محیط تزریق می­کند.

راز آسمان پایتخت

 قاب خزه ای تلویزیون-کاماپرس

افزایش جذابیت فضا با قاب خزه ای تلویزیون

تاثیر پوشش سبز گیاهی بر بهبود خلق و خو، افزایش بهره‌وری و تمرکز، تقویت حافظه، کاهش خستگی و حتی خوشبو کردن فضا انکارناپذیر است؛ بنابراین بکارگیری قاب سبز خزه‌ای و ترکیب آن برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون، انتخابی خاص و کاربردی برای فضاهای کاری و اداری به حساب می‌آید.

تزیین فضای داخلی خانه با طراحی دیوار خزه ای

اضافه کردن هر نوع پوشش گیاهی، آن فضا را به محیطی پویا و سرشار از انرژی و سرزندگی تبدیل می‌کند؛ بنابراین با توجه به اثرات خزه بر سلامتی و تصفیه هوا، طراحی دیوار خزه ای می‌تواند گزینه‌ای مفید برای دکوراسیون داخلی هر محیطی اعم از اتاق نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، دفتر کار، مطب پزشک، آرایشگاه، رستوران و امثال آن باشد. در این نمونه، اتاق انتظار یک کلینیک پزشکی به زیباترین شکل ممکن با طراحی دیوار خزه ای به عنوان قاب مونیتور دکور شده است.

قاب خزه ای تلویزیون-کاماپرس

ترکیب پانل‌های چوبی و خزه برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

تابلوهای خزه‌ای با شکل­پذیری بالا، قابلیت تطابق و ترکیب با هر عنصر دیگری دارند. در این نمونه لوح‌های خزه ای طی ترکیب با پانل‌های چوبی، طرحی جذاب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون خلق کرده‌اند. مزیت بعدی این ایده، عدم نیاز به آبیاری و نگهداری خزه بوده که برای استفاده در هر محیطی حتی پشت تلویزیون محدودیتی ندارد. خزه همچنین با جذب آلودگی محیط به تصفیه هوا کمک کرده و لذا گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی محسوب می‌شود.

قاب خزه ای تلویزیون-کاماپرس

قاب خزه ای تلویزیون با قابلیت عایق صوت

طراحی دیوار پشت تلویزین با دیوار خزه‌ ای یا ماس وال، علاوه بر ایجاد جذابیت، به عنوان عایق صدا از پخش آلودگی صوتی در محیط جلوگیری می‌کند. در این طرح، قاب‌های خزه‌ای تلویزیون در فضای کار، قابلیت چند عملکردی خود را به نمایش گذاشته است. دیوارهای خزه‌ ای با عدم نیاز به آبیاری و نگهداری، گزینه ­ای عالی برای افزودن فضای سبز به محیط های کاری و اداری محسوب می‌شود. همچنین به عنوان یک عنصر طراحی بیوفیلیک، به افزایش بهره ­وری و خلاقیت کارکنان کمک می‌کنند.

طراحی دیوار خزه ای با “بست ماس”

طراحی دیوار خزه ای یا همان ماس وال در انواع شکل و رنگ و بافت امکان پذیر است و در این مسیر کارشناسان بست ماس به عنوان اولین فروشگاه رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت در زمینه‌ فروش خزه، گیاهان تثبیت شده و گیاهان مخصوص محیط مرطوب در ایران، شما را همراهی خواهند کرد.

علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت bestmoss.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز