چطور ریال را به تتر تبدیل کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از مردم جهان با بازار رمزارزها آشنایی پیدا کرده و بعضی از آن‌ها نیز به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود مشغول هستند. افراد به منظور خرید ارز دیجیتال باید به صورت اینترنتی پول پرداخت کنند. تبدیل ارز فیات یا پول سنتی به رمزارز کار دشواری نیست. حتی کاربران ایرانی نیز به راحتی امکان تبدیل ریال به تتر، بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایرانیان مقیم کشور برای ورود به بازار رمزارزها و معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود نسبت به دیگر فعالان بازار ارز دیجیتال مسیر متفاوتی را طی خواهند کرد. ایران به دلیل تحریم‌ها امکان ارتباط با صرافی‌های معتبر را ندارد و به همین دلیل تبدیل پول رسمی کشور به رمزارز مذکور اندکی متفاوت از سایر نقاط جهان است. با این حال افرادی که قصد خرید ارز دیجیتال از ایران را دارند باید پول خود را به تتر تبدیل کنند. در واقع تبدیل ریال به تتر یک کار روتین کاربران ایرانی بازار رمزارزها است، زیرا پول رسمی کشور به ریال بوده و امکان مبادله از درگاه‌های داخلی با دلار و دیگر ارزها محدودیت زیادی دارد.

چرا تبدیل ریال به تتر برای معامله گران بازار رمزارزها اهمیت دارد؟

طبق اطلاعات و گزارش‌های موجود، بیشتر تریدرها و معامله گران حرفه‌ای بازار رمزارزها ابتدا ریال خود را به تتر تبدیل می‌کنند. معمولا این اقدام به چند دلیل حائز اهمیت است. اولین دلیل این کار به استیبل کوین بودن تتر باز می‌گردد. استیبل کوین‌ها جزو آن دسته از رمزارزهایی محسوب می‌شوند که پشتیبان اصلی آن‌ها ارزهای فیاتی مثل طلا و کالا هستند. تتر توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و همیشه نرخ آن حدود یک دلار است.

معمولا این نوع استیبل کوین‌ها برای کنترل نوسانات رمزارزی مفید هستند و دارندگان آن‌ها چندان تحت تاثیر کاهش و افزایش‌های چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال قرار نمی‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین مسئله توجه به تتر و تبدیل ریال به این رمزارز این است که به راحتی توسط پلتفرم‌های داخلی نیز پشتیبانی می‌شود و معامله آن دشواری چندانی ندارد. معامله گران حرفه‌ای نیز از این ویژگی استفاده کرده و در پلتفرم‌های داخلی ریال خود را به تتر تبدیل می‌کنند. سپس تتر را به حساب‌های بین المللی خود منتقل کرده و با آن به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظرشان در سطح جهانی مشغول می‌شوند.

مجموع سه نکته ذکر شده باعث شده تا توجه فعالان و معامله گران داخلی بازار رمزارزها به تتر و خرید این ارز دیجیتال معطوف شود تا با حداقل مشکل به معامله انواع ارزهای دیجیتال در سطح جهانی بپردازند.

خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق وبسایت صرافی

متقاضیان حضور در بازار رمزارز برای تبدیل ریال به تتر باید از طریق یک پلتفرم و درگاه معتبر داخلی اقدام کنند. وبسایت صرافی یکی از درگاه‌های باسابقه در زمینه خرید و فروش رمزارز های مختلف است که از سال 1398 در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. افرادی که مایل به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود هستند باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده و احراز هویت شوند تا در امنیت کامل امکان معامله را داشته باشند.

وبسایت صرافی به سرعت و در کمترین زمان ممکن احراز هویت کاربران را انجام می‌دهد و شرایط لازم را برای معامله امن و آسان آن‌ها فراهم می‌کند. افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر و … از طریق این سایت هستند، با مراجعه به این درگاه به راحتی امکان کسب اطلاعات لحظه‌ای رمزارزها و نوسانات آن‌ها را دارند.

معمولا در صفحه اول وبسایت صرافی سودآورترین رمزارزهای 24 ساعت گذشته همراه با نمودار و اطلاعات آن‌ها ذکر شده‌اند. در صورتی که فردی برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و … مشکلی داشته باشد یا سوالی برای وی پیش بیاید، امکان تماس با کارشناسان این مجموعه و رفع ابهام را خواهد داشت. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکت به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. در صورتی که هنوز برای انجام خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود از طریق سایت صرافی تردید دارید، کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و نظرات کاربران را مطالعه کنید. این سایت تا به حال به 127 هزار و 14 کاربر خدمات رمزارزی ارائه داده و بالغ بر 14 میلیون ثبت سفارش داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز