چطور از ایران برای سفر به دبی ماشین اجاره کنیم؟ + قیمت روز اجاره خودرو 31 فروردین 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر به دنبال آزادی برای گشت و گذار در دبی هستید با اجاره خودرو در دبی می‌توانید برنامه سفر را طبق میل شخصی تنظیم کنید.

به گزارش کاماپرس، حمل و نقل عمومی فقط می‌تواند شما را به نزدیک‌ترین ایستگاه تا مقصد برساند. به ویژه آن که در برخی شرایط، به واسطه حضور کودکان و وجود لوازم ضروری، تردد در وسایل نقلیه عمومی دشوار است. با اجاره خودرو در دبی می‌توانید هرزمان که بخواهید به هرکجای دبی بروید و چیزهای بیشتری کشف کنید. در ادامه کاماپرس به بیان شرایط اجاره خودرو در دبی در کافه رنت می‌پردازد.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین

گواهینامه رانندگی، حداقل 20 سال سن، مدرک معتبر شغلی یا گواهی احراز سکونت به همراه پرداخت ودیعه نقدی شرایط لازم جهت رزرو اتومبیل است. تمامی خودروها دارای بیمه شخص ثالث، بیمه بدنهٍ، بیمه کارت طلایی و بیمه سرنشین خودرو هستند. لازم به ذکر است که ارائه اصل گواهینامه بین المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت در کافه رنت نیز الزامی است.

محل تحویل و بازگشت خودروهای دبی

مسافران می‌توانند خودروی مورد نظر را با هماهنگی با نماینده کافه رنت به صورت تلفنی یا از طریق سایت دریافت کنند. رانندگان و نمایندگان کافه رنت مسلط به زبان عربی و آشنا به امور تشریفات هستند. محل تحویل و بازگشت خودرو معمولا در فرودگاه، منطقه دیره، تحویل در هتل یا هر مکانی مطابق با خواست مشتری صورت می‌گیرد. ساعت بازگشت و تحویل نیز براساس درخواست مسافر در وبسایت کافه رنت قابل تنظیم است.

انواع خودروهای مورد اجاره در کافه رنت

کافه رنت انواع اتومبیل‌های رده اقتصادی و لوکس را جهت اجاره خودرو در دبی در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. میتسوبیشی اتراج، شورلت کاپتیوا، هیوندای ونیو، میتسوبیشی اکسپندر، بنز C300، رنجرور بخشی از ماشین‌های قابل رزرو است. خدمات اجاره خودرو در دبی چه با همراهی راننده و چه بدون آن صورت می‌گیرد. ارائه مدارک و شرایط اجاره خودرو در دبی با همراهی راننده، آسان‌تر است. در صورت نیاز به راننده حداقل زمان ده ساعت جهت اجاره ضرورت دارد.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر هزینه بخشی از خودروهای قابل اجاره را در دبی دربر می‌گیرد:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز