چرا پاییز و زمستان بهترین زمان تور کوبا است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

کوبا به جزیره آزادی شهرت دارد؛ عنوانی که به گذشته و سابقه سیاسی آن برمی‌گردد. علاوه بر آن، موسیقی آمریکای لاتین، فوران رنگ‌ها، خودروهای کلاسیک و قدیمی، نوشیدنی‌های دلچسب، سیگار برگ، سواحل سفید و برفی دریای کارائیب و سرگرمی‌های شبانه، همگی این کشور را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

تور کوبا-کاماپرس

کاماپرس در این مطلب ضمن برشمردن جذابیت‌ها، سواحل، جشنواره‌ها و کارناوال‌های کوبا، مهمترین دلایل برای خرید تور کوبا را معرفی می‌کند.

جذابیت‌های تور کوبا پاییز و زمستان 1402

کوبا با توجه به جذابیت‌ها و ویژگی‌های بی‌شمار، مقصدی فراموش نشدنی برای گردشگران علاقمند به مکان‌های خاص و ناشناخته محسوب می‌شود. تور کوبا معمولا به صورت تک مقصده یا ترکیبی برگزار می‌شود. در طول این مدت از هاوانا پایتخت کوبا با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، شهرهای ترینیداد و وارادرو و همچنین برخی از سواحل و جزایر زیبای این کشور بازدید خواهید داشت.

از آنجا که کوبا در دریای کارائیب واقع شده و دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، لذا فصول پاییز و زمستان به عنوان بهترین زمان سفر به این کشور شناخته می‌شود. تور کوبا پاییز و زمستان ۱۴۰۲، گزینه مناسب برای گردشگرانی است که به تفریحات ساحلی علاقه بیشتری دارند.

راز آسمان پایتخت

شرکت در جشنواره‌های کارائیب دلیلی دیگر برای سفر به این کشور در فصول پاییز و زمستان است. جشنواره جذاب و مجلل کارائیب طی پاییز و در 6 کشور کارائیب از جمله کوبا، باربادوس، جامائیکا، دومینیکا و .. برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های غذا در باربادوس و جامائیکا، جشنواره‌ فیلم و موسیقی در کوبا و جشن‌های میراث از دومینیکا تا سنت لوسیا از مهمترین رویدادهای این کارناوال بوده که می‌تواند برای گردشگران بهترین خاطره را رقم بزند.

تور کوبا-کاماپرس

7 نکته مهم برای گردشگرانی که قصد سفر به کوبا دارند

  1. زبان اصلی در کوبا اسپانیایی است، اما اغلب افراد در مناطق توریستی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.
  2. واحد پولی در کوبا پزو است. بهتر است در سفر به کوبا پول نقد آماده داشته باشید، چراکه تعداد دستگاه‌های خودپرداز در این کشور محدود بوده و پرداخت با کارت در همه جا امکان‌پذیر نیست. همچنین گردش آزاد ارز در کوبا ممنوع بوده و باید ارز خود را در بانک یا صرافی تبدیل کنید.
  3. سطح امنیت در این کشور قابل قبول است. میزان جرم و جنایت در کوبا با پرتغال یا رومانی برابری می‌کند، با این وجود اقدامات احتیاطی معمول مانند عدم تردد شبانه در محلات خلوت و عدم حمل پول یا اشیاء قیمتی را در نظر داشته باشید.
  4. محبوب‌ترین غذای محلی کوبا «روپا ویجو» ترکیبی از گوشت چرخ کرده با برنج، لوبیا سیاه و موز سرخ شده است. «فریتا» نوعی همبرگر، «الوته» یک ذرت کامل به همراه پنیر کبابی، «پائیا» ترکیبی از چندین نوع گوشت، «چورو» نوعی دونات شیرین، «موز سرخ‌شده»، «توستونس» و «تامال» از دیگر غذاهای لذیذ کوبا هستند.
  5. اینترنت در همه جای کوبا در دسترس نبوده و در برخی مکان‌ها نیز بسیار کند است. برای دسترسی بهتر به اینترنت باید کارت ETECSA تهیه کنید.
  6. پیراهن‌های گوایابرو مردانه، طبل‌های بانگو، قهوه و سیگار برگ کلاسیک از بهترین و جذاب‌ترین سوغاتی‌های این کشور به حساب می‌آیند.
  7. ولتاژ برق در کوبا 110 ولت (60 هرتز) است و سوکت‌‌ها برای دوشاخه‌های پین تخت طراحی شده است.

تور کوبا-کاماپرس

چند جشنواره جذاب در تور کوبا

  • کوبا کشور جشنواره‌ها، کارناوال‌ها و دیگر رویدادهای فولکلور؛ و ماه‌های سپتامبر تا ژانویه زمان رخداد آن‌هاست.
  • جشنواره جاز هاوانا و کارناوال سانتیاگودو کوبا از جذاب‌ترین جشنواره‌های این کشور بوده که هر دو در ژانویه و همزمان با تعطیلات سال نو برگزار می‌شوند.
  • جشنواره بین‌المللی موسیقی در هاوانا: نوازندگان در این جشنواره علاوه بر نواختن موسیقی در رویدادهای حاشیه‌ای مانند کارگاه‌های بحث و تبادل نظر درباره انواع موسیقی سنتی و معاصر شرکت می‌کنند. این جشنواره در ماه مارس در هاوانا برگزار می‌شود.
  • جشنوارهParandas de Remedios یا جشنواره کریسمس که از 16 تا 26 دسامبر مصادف با کریسمس در شهر Remedios و با انواع آتش بازی اجرا می‌شود.

بهترین سواحل کوبا

کوبا سواحل بسیار زیبایی دارد و بهترین فصل بهره‌مندی از تفریحات ساحلی و آبی این کشور فصول پاییز و زمستان است.

  • «Playa Paraiso» یا ساحل بهشت به عنوان یکی از بهترین سواحل جهان به انتخاب گردشگران در کوبا واقع شده است.
  • «وارادرو» از دیگر سواحل مشهور کوباست که 25 کیلومتر در سراسر شبه جزیره امتداد دارد.
  • «ساحل پیلار» در جزیره کایوکوکو ازمسیری به طول ۲۷ کیلومتر به کوبا متصل می‌شود. برخلاف وارادرو، محیط آرام‌تری دارد. برخی معتقدند این مکان الهام‌بخش همینگوی برای خلق کتاب پیرمرد و دریا است.

تور کوبا-کاماپرس

آژانس هواپیمایی ایوار به عنوان مجری مستقیم تور کوبا، تمامی مراحل سفر از برنامه‌ریزی، دریافت ویزا، اجرا و … را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. سابقه طولانی ایوار در اجرای تورهای تفریحی و همچنین ارائه خدمات باکیفیت در خصوص ویزا، راهنما، هتل‌، ترانسفر و گشت‌های شهری خرید تور کوبا را بسیار تسهیل کرده است. ویزای کوبا، پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی‌زبان و محلی، گشت‌های شهری و ترانسفر فرودگاهی برخی از مزایای خرید تور کوبا از ایوار به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز