چرا خرید لوازم آرایشی از سایت یاسمتیک به نفع مشتری است؟

لست سکند

«یاسمتیک» (اروجی) نام آشنایی در حوزه فروش لوازم آرایشی است. این فروشگاه با سابقه فعالیت 30 ساله در سال‌های اخیر با راه اندازی سایت فروش آنلاین فعالیت خود را گسترش داده است. به دلیل برخی از ویژگی‌های این سایت، خرید لوازم آرایشی از یاسمتیک می‌تواند به نفع مشتری باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و مزایای خرید از سایت فروش آنلاین لوازم آرایشی یاسمتیک پرداخته است.

فروشنده برندهای مطرح جهانی و ایرانی

یاسمتیک نماینده و فروشنده انواع برندهای مطرح لوازم آرایشی است. این فروشگاه آنلاین معمولا اجناس برندهای اصلی را با حداقل سود و به صورت مقرون به صرفه به دست مشتریان می‌رساند. محصولات برندهایی مانند کلینیک، لورال، فارماسی، گلدن رز، بنفیت، ارودینری، شگلم و بسیاری دیگر از تولید‌کننده‌های مطرح جهانی در این فروشگاه به صورت مستقیم و آنلاین به فروش می‌رسد.

فروش محصولات اصل و اورجینال

مواد آرایشی و بهداشتی به دلیل ارتباط مستقیم با پوست و سلامتی بانوان جزو محصولاتی محسوب می‌شوند که باید در خرید آن دقت بیشتری صورت گیرد. اگرچه برندهای مطرح و تولیدکننده‌های اصلی این لوازم معمولا برای بهبود کیفیت و بی خظر بودن آن‌ها تلاش دائمی دارند اما گاهی ممکن است که نمونه‌های غیر اصل و غیر اورجینال این برندها نیز وارد بازار شود. به دلیل اینکه تشخیص اصل و یا کپی بودن یک محصول کار آسانی برای خریدار نیست، این مسئولیت برعهده فروشنده این نوع از محصولات است.

یکی از ویژگی‌ها و مزایای خرید از سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی یاسمتیک، تضمین اصل و اورجینال بودن تمام محصولات از برندهای مختلف است که در این فروشگاه به فروش می‌رسد. علاوه بر اینکه یاسمتیک فروشنده برندهای معروف و معتبر جهانی و ایرانی در حوزه لوازم آرایشی است، تلاش کرده است تا همواره محصولات اصلی این برندها را برای استفاده خریداران عرضه کند. این فروشگاه آنلاین، محصولات خود را با تضمین اصل و اورجینال بودن به خریدار ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

فروش با قیمت مناسب و همراه با تخفیف

یکی دیگر از مزایای خرید از سایت یاسمتیک مقرون به صرفه بودن خرید از این فروشگاه آنلاین است. شعار یاسمتیک فروش اجناس اورجینال با کمترین سود است و قیمت محصولات آرایشی در این سایت می‌تواند پایین‌تر از سایر سایت‌های رقیب باشد.

از سوی دیگر یاسمتیک همواره تخفیف‌های خاصی را به صورت روزانه و یا مناسبتی برای خریداران خود در نظر می‌گیرد. به طوریکه در تمام روزهای سال شاهد تخفیف‌های بی شماری روی بیشتر اجناس موجود در این فروشگاه آنلاین هستیم. مناسب بودن قیمت و استفاده از این تخفیفات می‌تواند تضمین کننده خرید ارزان و اقتصادی از برندهای مطرح جهانی باشد.

امکان مرجوعی کالا

یکی از مشکلات اصلی خریداران اینترنتی، عدم امکان مرجوعی برای بیشتر کالاها از جمله لوازم آرایشی است. این در حالی‌است که یاسمتیک این امکان را به طور کامل برای مشتریان خود فراهم کرده است. خریداران لوازم آرایشی از این فروشگاه در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده می‌توانند بر اساس قوانین مرجوعی که به صورت شفاف در سایت قرار داده شده است، محصول مورد نظر را به فروشگاه بازپس بفرستند.

مشتری می‌تواند پس از دریافت جنس خریداری شده در صورت هر گونه مغایرت در کالا و یا ایراد موجود در محصول، طی هماهنگی با فروشگاه، کالای خریداری شده را به یاسمتیک عودت داده و مبلغ پرداختی را بازپس گیرد.

ارسال فوری و روزانه

محصولات آرایشی یکی از لوازم ضروری برای بانوان محسوب می‌شود که معمولا باید هر چه سریعتر به دست خریدار برسد. یکی از دلایل علاقه به خرید حضوری به جای خرید آنلاین لوازم آرایشی را باید در این موضوع جستجو کرد.  یاسمتیک نیز در این زمینه سیاست ارسال سریع و فوری را در پیش گرفته است. تمام محصولات به فروش رفته ظرف همان روز از طریق پست یا پیک راهی آدرس مشتری می‌شود.  این نوع از ارسال سریع می‌تواند یکی از دلایل اصلی خرید از سایت یاسمتیک باشد.

خرید آنلاین لوازم آرایشی از «یاسمتیک»

یاسمتیک سایت فروش آنلاین لوازم آرایشی است که با تکیه بر سابقه 30 ساله فروش لوازم آرایشی فروشگاه اروجی در کرج و خوشنامی این برند، تاسیس شده است. این فروشگاه نسبت به عرضه لوازم آرایشی اصل و اورجینال از برندهای مطرح جهانی با قیمت پایین و مقرون به صرفه اقدام کرده است. فروشگاه اصلی برند یاسمتیک در خیابان امیری کرج، جنب پاساژ بازارچه قرار دارد.

علاقه‌مندان برای خرید آنلاین انواع محصولات آرایشی می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس yasmetic.com مراجعه و یا برای مشاوره در این زمینه با شماره تلفن 32265066 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : یاسمتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز