پیش بینی زمان دقیق معاملات با کدام تحلیل اتفاق می افتاد؟

برخلاف تحلیل فاندامنتال که براساس اخبار، رسانه‌ها و افراد تاثیرگذار انجام می‌شود، در تحلیل تکنیکال، همواره شاخص‌های ریاضی و تفسیر نمودارها مورد بررسی قرار می‌گیرد و با آن‌ها پیش بینی قیمتی اتفاق می‌افتاد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بازار رمزارزها به خصوص بیت کوین هستند باید از بهترین زمان خرید یا فروش یا نگهداری ارزهای دیجیتال آگاه باشند. بنابراین افراد باید روش‌هایی را به کار ببرند که زمان درست را پیش بینی کنند. یکی از این روش‌ها تحلیل تکنیکال است که بسیار در پیش بینی نسبتا زمان معاملات بیت کوین و دیگر رمزارزها کاربرد دارد. برخی کارشناسان و فعالان حوزه رمزارزها هر روزه با استفاده از این تحلیل وضعیت بیت کوین و دیگر رمزارزها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۳ بهمن با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین در ناحیه بسیار حساسی قرار گرفته است. در طول یک هفته گذشته بیش از ۱۵% افزایش قیمت را در روند بیت کوین شاهد بودیم و حالا بیت کوین به همان ناحیه مقاومتی رسیده که از چند هفته قبل انتظار آن را داشتیم. در این ناحیه مقاومتی یک الگوی نزولی برای بیت کوین کامل شده و از این گذشته بیت کوین در تلاش قبلی هم نتوانسته آن را رد کند.

راز آسمان پایتخت

مسلماً عبور قیمت بیت کوین از این ناحیه، سیگنال قدرتمندی برای افزایش قیمت آن در روزها و هفته‌های آتی خواهد بود. اما باید منتظر بمانیم و شرایط و نوسانات قیمت بیت کوین را در طول امروز و یکی دو روز آینده دنبال کنیم. واکنش قیمت به این ناحیه بسیار مهم خواهد بود. پیش‌بینی ما از قیمت بیت کوین این است که حداقل شاهد یک نفوذ کم به سقف ناحیه مشخص شده باشیم و سپس بیت کوین برای کوتاه‌مدت روند نزولی به خود بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز