پوشاک دلخواه‌تان را اقساطی بخرید

لست سکند

شاید عجیب به نظر برسد اما ظاهر و سبک لباس پوشیدن یکی از تاثیرگذارترین موارد بر قضاوت انسان‌هاست. در واقع افراد با اهمیت دادن به پوشش خود، این معنی  را در ذهن مخاطب خود ایجاد می‌کند، که برایشان احترام قائل شد‌ه‌اند، به همین خاطر، نوع نگاه به آن‌ها در نظر مخاطب تغییر می‌کند. برای این منظور و به دلیل دسترسی راحت‌تر به پوشاک موردنظر، برخی تولیدکنندگان و بسیاری از فروشگاه‌های معتبر، به فکر فروش اقساطی و اعتباری پوشاک افتاده‌اند.

به گزارش کاماپرس، برخی شرکت‌ها مانند ایزی پی با همکاری فروشگاه‌های فعال در حوزه پوشاک مانند مدیسه، بانی مد، گراد و …. تصمیم گرفتند به مشتریان خود طرح خرید اعتباری پوشاک و شرط اقساطی آن را پیشنهاد کنند. در ادامه به چند نکته درباره نحوه انتخاب لباس و روش‌های ساده آراستگی شما کمک می‌کند.

همیشه آراسته باشید

احتمالا شما نیز در برخورد اول با دیگران، به کفش‌ و لباس‌هایشان دقت می‌کنید و همین موضوع حتی طرز فکرتان را نسبت به طرف مقابل تغییر داده است. واقعیت این است که با چند تغییر کوچک، می‌توان به فردی خوش پوش تبدیل شد. اولین نکته سالم و تمیز نگه داشتن کفش و لباس است. یکی از راه‌های سالم ماندن کفش، واکس زدن آن هفته‌ای یک بار است که به تمیزی آن کمک می‌کند و از نفوذ گرد و غبار بر روی کفش جلوگیری می‌کند.

در رابطه با پوشاک نیز، همین وسواس نیاز است. بهتر است لباس‌ها بعد از هر بار استفاده، در جای مناسب آویزان شوند، برس زدن کت‌ها بعد از هر بار استفاده هم می‌تواند به مرتب ماندن‌شان کمک کند.

راز آسمان پایتخت

استفاده از تنوع رنگ‌ها و تاثیر آن بر زیبایی

برخی از رنگ‌ها مانند بادمجانی، چون به عنوان یک رنگ وسط شناخته شده است،هماهنگی خوبی در کنار رنگ‌های دیگر دارد و حتی بر تُنالیته انواع پوست هم تاثیر می‌گذارد. در واقع این رنگ نیز مانند مشکی یا سرمه‌ای با تعداد زیادی از رنگ‌ها هماهنگ‌ می‌‌شود.

رنگ قرمز هم می‌تواند در مواقع سردرگمی برای انتخاب رنگ مناسب، چاره‌ساز باشد چون تقریبا به هر رنگ پوستی برازنده است. ضمن اینکه به فرد حس برتری نسبت به دیگران می‌دهد. حتی نتایج یک مطالعه در انگلستان نشان داده است شانس برنده شدن ورزشکارانی که از رنگ قرمز استفاده می‌کنند، نسبت به دیگر رقبایشان بیشتر است!

در فصل‌های پاییز و زمستان، رنگ کله‌غازی به راحتی با رنگ‌های مشکی، طوسی و … هماهنگ می‌شود و می‌توان گفت به هر پوستی می‌آید. رنگ کله‌غازی و صورتی به عنوان دو رنگ متضاد، مکمل‌های خوبی برای یکدیگر محسوب می‌شوند.

از جمله دیگر رنگ‌هایی که برای هر تناژ پوستی مناسب است، می‌توان به رنگ صورتی اشاره کرد. شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های مشکی، سفید، آبی تیره و بژ به عنوان رنگ‌های خنثی برای ملایم کردن رنگ صورتی استفاده کنید.

این رنگ‌های متنوع در انواع پوشاک‌ را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایزی پی، به صورت اقساطی یا اعتباری تهیه کنید. با نصب اپلیکیشن ایزی پی نیز می‌توانید خرید اقساطی یا اعتباری خود را از سقف ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان انجام دهید.

مرتبط با : ایزی پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز