سفر شگفت‌ انگیز به قلب اروپا با تور سوئیس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سوئیس یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگرانی که تمایل به ماجراجویی دارند، محسوب می‌شود. کوه‌های پوشیده از برف، فرهنگ غنی، روستاهای جذاب و غذاهای لذیذ و فوق‌العاده از عومل محوبیت تور سوئیس هستند. قله‌های پوشیده از برف، شهرها و روستاهای قدیمی، طبیعت زیبا و منحصر‌به‌فرد این کشور باعث می‌شود که افراد طیف وسیعی از انتخاب را در تور تفریحی سوئیس داشته باشند.

به گزارش کاماپرس آب‌وهوا معتدل در فصل بهار باعث شده که بهترین زمان برای رزرو تور نوروز سوئیس باشد. هزینه‌ سفر به اروپا زیاد است به همین دلیل یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌ها، رزرو تور ارزان سوئیس است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج کار شگفت‌انگیز که گردشگران باید در تور سوئیس انجام دهند، پرداخته است.

کاوش در کوه های آلپ

بازدید از کوه‌های آلپ در صدر فهرست گردشگران علاقه‌مند به طبیعت قرار دارد. زمستان شلوغ‌ترین فصل برای تور سوییس محسوب می‌شود و سالیانه تعداد زیادی توریست برای یک تجربه منحصربه‌فرد سفر می‌کنند. گردشگرانی که در فصول برفی از کوه آلپ صعود می‌کنند، می‌توانند از پیست اسکی و تفریحات زمستانی لذت ببرند . بازدید از کوه آلپ در فصل تابستان در تور سوئیس نیز جذابیت‌ خاصی دارد. در فصول گرم سال گردشگران می‌توانند از پاراگلایدر، دوچرخه‌سواری و رفتنیگ در تور سوئیس در دامنه‌های کوه آلپ لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

ماجراجویی با قطار سوئیس

شبکه کارآمد و گسترده قطار سوئیس، شهرت زیادی دارد و یک راه ایده‌آل برای لذت بردن از مناظر طبیعی چشم‌نواز در تور سفر به سوئیس، ماجراجویی با قطار است. با استفاده از این قطار گردشگران می‌توانند به مقصد مورد نظر خود برسند و همچنین در مسیر از مناظر در قلب کوه‌های آلپ، چشم‌اندازهای فوق‌العاده، دره‌ها و دهکده‌های تاریخی نیز لذت ببرند. سفر با برنینا اکسپرس یک راه منحصر‌به‌فردی برای بازدید از کوه‌های آلپ سوئیس و ایتالیا است و این قطار از پل‌های جذاب و تونل‌های پیچ در پیچ عبور می‌کند.

پاراگلایدر

موقعیت کوهستانی سوئیس و قله‌های بلند سوئیس باعث شده که شرایط مناسبی برای پاراگلایدر فراهم شود. پاراگلایدر با استفاده از نوع خاصی از تجهیزات انجام می‌شود و افراد می‌توانند تجربه‌ای مشابه پرواز داشته باشند. گردشگران در تور سوئیس با استفاده از پاراگلایدر می‌توان در اوج  ارتفاعات پرواز کنند و از مناظر استثنایی لذت ببرند. اینترلاکن، لاتربرونن و زرمات از محبوب‌ترین مکان‌هایی هستند که خدمات پاراگلایدر ارائه می‌کنند.

بازدید شهرهای قدیمی

بازدید از شهرهای قدیمی سوئیس نیز خالی از لطف نیست و احساسی مشابه به قدم زدن در زمان به گردشگران القا می‌کنند. مسافران در تور زوریخ، برن، ژنو و بلینزونا می‌توانند از معماری جذاب لذت ببرند و غرق زیبایی این شهرها شوند. برای افرادی که زمان محدودی در سفر دارند، تور زوریخ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازدید از فرهنگ و آثار باستانی سوئیس است.

زوریخ با بازارهای شلوغ، کوچه‌های باریک و میدان کلاسیک ترکیب جذابی از سنت و مدرنتیه ارائه می‌کند. گردشگران با سفر به برن نیز می‌توانند از کلیسا جامع، موزه تاریخی و برج ساعت بازدید کنند و در سنگ‌فرش‌ها قدم بزنند. کلیسا جامع سنت پیتر در ژنو از آثار باستانی است که افراد باید بازدید از آن را در برنامه سفر خود قراردهند.

تور سوئیس - کاماپرس

امتحان کردن پنیر و شکلات های سوئیسی

یکی از مهن‌ترین بخش‌های سفر، لذت بردن از غذاهای مخصوص کشور مقصد است. سوئیس برای علاقه‌مندان به فرهنگ غذایی، طیف وسیع و متنوعی از انتخاب را ارائه می‌کند. شکلات‌های سوئیسی به دلیل کیفیت و مزه بی‎نظیری که دارند، در سراسر جهان مشهور هستند. گردشگران در تور سوئیس می‌توانند خلاقانه‌ترین مزه‌های شکلات را تجربه کنند. طیف وسیعی از پنیرهای محلی در این کشور تولید می‌شود. پنیرهای خوشمزه سوئیس که از شیر تازه در مناطق آلپ تهیه می‌شوند، شهرت خاصی دارند. در رستوران‌های کل این کشور پنیر فوندو به عنوان یک غذا اصلی عرضه می‌شود و امتحان کردن آن در طول تور سوئیس ضروری است.

تور ارزان سوئیس

در صورتی که گردشگران تمایل به تجربه سفر اقتصادی‌تر و با هزینه کمتر دارند، می‌توانند برای رزرو تور ارزان سوئیس در نیمه دوم سال اقدام کنند. نیمه دوم سال با توجه به سرما هوا و بارش برف با کاهش تعداد گردشگران، هزینه‌های مربوط به سفر نیز کاهش می‌یابد

تور نوروزی سوییس با آریاکیا سفر

آژانس گردشگری آریاکیاسفر دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای خارجی و اروپایی است. آریاکیا سفر همه مراحل اخد ویزا سوئیس، رزرواسیون هتل را انجام می‌دهد و کادر مجرب و متخصص این مجموعه با ارائه خدمات درجه یک در طول تور تلاش دارد خاطرات به یادماندنی را برای گردشگران رقم بزند. گردشگران با رزرو تور نوروزی سوئیس از این مجموعه از خدمات بیمه سفر نیز برخوردار می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور سوییس می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://www.ariakiasafar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز