پنج ماجراجویی هیجان انگیز در تور مالدیو

تور مالدیو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مالدیو با جزایر مرجانی کم ارتفاع، آب‌های فیروزه‌ای و سواحل بکر شناخته می‌شود. سواحل استثنایی و غروب‌های بکر در این جزیره، تعطیلات منحصر‌به‌فردی برای گردشگران رقم می‌زند. این مجمع‌الجزایر یکی از بهترین مکان‌ها برای مشاهده دلفین‌ها است.

به گزارش کاماپرس، امکان تجربه بسیاری از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و آدرنالینی در تور مالدیو برای هر گروه سنی وجود دارد؛ با این وجود، افراد باید با توجه به شرایط و علاقه‌مندی و میزان مهارت خود، هر کدام از تفریح‌های هیجانی را انتخاب کنند.

در این گزارش پنج مورد از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز که افراد در تور مالدیو می‌توانند تجربه کنند، معرفی شده است.

شنا کردن با کوسه نهنگ‌ها در دیگورا

جزیره دیگورا یکی از طولانی‌ترین سواحل در مالدیو را دارد و از معدود مکان‌های روی زمین است که کوسه‌ نهنگ‌ها در آن زندگی می‌کنند. کوسه نهنگ، بزرگ‌ترین ماهی در جهان است و طول آن تا 18 متر نیز می‌رسد. این آبزی عظیم‌الجثه از پلانکتون‌ها، ماهی‌ها و آبزیان دیگر تغذیه می‌کند، ولی نمی‌تواند آسیبی به انسان‌ها وارد کند. بیش از 250 کوسه نهنگ در جزیره دیگورا دیده شده است که می­تواند شانس خوبی برای مشاهده یکی از آن‌ها برای گردشگران فراهم کند؛ با این وجود، مانند هر مشاهده دیگر در حیات وحش نمی‌توان به صورت قطعی دیدن آن را تضمین کرد. بهترین راه برای شناسایی کوسه نهنگ‌ها، مشاهده آنها از طریق قایق است. این حیوانات سرعت کندی هنگام حرکت دارند و همین موضوع فرصت مناسبی برای شنا کردن در اقیانوس به همراه آن‌ها به وجود می‌آورد.

تور مالدیو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اسنورکلینگ در میان صخره‌های کلیدوسکوپی

صخره‌های مالدیو فرصت ایده‌آلی برای اسنورکلینگ فراهم می‌کند. دنیای زیر آب در مالدیو حتی از سواحل آن رنگی‌تر است. اسنورکلینگ، یکی از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز در تور مالدیو است و گردشگران می‌توانند با یک راهنمای خوب تجربه فوق‌العاده‌ای کسب کنند. ماهی‌های استوایی، لاک­پشت‌ها و پرتوماهی‌های مانتا از شگفتی‌هایی هستند که افراد در دنیای زیر آب می‌توانند آنها را ببینند.

غواصی

یکی از شگفت‌انگیزترین تفریحات آبی در تور مالدیو برای گردشگران، غواصی است. این ماجراجویی شگفت‌انگیز از چیزهایی است که همه باید در تور مالدیو امتحان کنند. آب‌های شفاف و حیات دریایی متنوع، از عواملی است که مالدیو را به یکی از بهترین نقاط دنیا برای غواصی تبدیل می‌کند. غواصان باتجربه می‌توانند قسمت‌های عمیق‌تر آب را کاوش کنند و افراد مبتدی نیز به کمک راهنما می‌توانند به کاوش در مناطق کم‌عمق و صخره‌ای بپردازند. یکی از محبوب‌ترین مکان‌های غواصی، کشتی مالدیو ویکتوری است؛ چرا که این کشتی باری غرق‌شده، جانوران دریایی مختلفی را به خود جذب ‌می­کند.

تور مالدیو-کاماپرس

موج سوای

یکی دیگر از فعالیت‌های ماجراجویانه مجبوب بر فراز آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس هند، موج‌سواری است. اموج ثابت و آب‌های شفاف از عواملی است که شرایط ایده‌آل برای موج‌سواری در سواحل مالدیو فراهم می‌کند. ماله آتول شمالی، آتول تا و لامو آتول از بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های برای موج‌سواری در مالدیو محسوب می‌شود. ایده‌آل‌ترین زمان برای موج‌سواری از ماه آوریل تا اکتبر است که بزرگ‌ترین موج‌ها در اقیانوس دیده‌ می‌شود. این تفریح هیجانی برای افراد مبتدی نیز به کمک راهنما امکان‌پذیر است و گردشگران می‌توانند در کلاس‌های موج‌سواری ثبت‌نام کنند.

تور مالدیو-کاماپرس

پاراسیلینگ

پاراسیلینگ، یک فعالیت ماجراجویانه و هیجان‌انگیز است که به گردشگران امکان اوج گرفتن در سواحل مالدیو را می‌دهد. در این تفریح، یک چتر نجات طوری طراحی شده که به قایق تندرو متصل می‌شود و در حالی که قایق به سمت جلو حرکت می‌کند، چتر نجات به هوا می‌رود. این فعالیت آدرنالینی برای همه افراد و گروه‌های سنی و حتی کودکان ایمن است و 10 تا 15 دقیقه طول می‌کشد. امکان تجربه پاراسیلینگ به صورت انفرادی یا گروهی هم وجود دارد و راه منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیزی برای لذت بردن از سواحل در تور مالدیو است. احساس پرواز کردن بر فراز اقیانوس، جزو تجربیاتی است که هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

تور مالدیو-کاماپرس

رزرو تور مالدیو با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس به صورت تخصصی تورهای مستقیم خارجی و داخلی برگزار می‌کند. تورهای این مجموعه به طور انفرادی، گروهی و چارتری برگزار می‌شود و گردشگران در صورت نیاز می‌توانند تور به مقصد ویژه و با خدمات و شرایط انحصاری درخواست کنند. این مجموعه دارای سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری بوده و در بیش از 40 کشور و 150 شهر دنیا تور برگزار کرده است و به همین جهت تجربه یک سفر درجه یک را برای گردشگران تضمین می‌کند. هرمس دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و به همین دلیل به راحتی می‌تواند بلیط هوایی به مقاصد مختلف در دنیا صادر کند. در صورت لزوم، افراد می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی کارشناسنان این مجموعه در زمینه فرآیند‌ها و مراحل اخذ ویزا استفاده کنند. گردشگران برای تجربه یک سفر استثنایی و خاطره­‌انگیز می‌توانند اقدام به رزرو تور مالدیو از طریق این مجموعه کنند.

علاقه‌مندان برای رزرو تور مالدیو می‌توانند به وبسایت  www.hermes724.com  و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۳۵۳۶۲۴  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز