پشت پرده دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام

پشت پرده دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام کاماپرس
لست سکند

اولین ساعت‌های سال جدید همراه بود با دعوای اینستاگرامی یکتا ناصر و منوچهر هادی، زوج سینمایی که در ماه‌های اخیر اخبار و شایعه‌های زیادی درباره جدایی آن‌ها شنیده می‌شد.

به گزارش کاماپرس، یکتا ناصر در آخرین ساعت‌های سال 1402 با انتشار ویدئویی عجیب در اینستاگرام به مخاطبان خود اعلام کرد که دو سال است از منوچهر هادی جدا شده است. او مدعی شد در رابطه 10 ساله با این کارگردان و هنرپیشه سینما، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ناصر در این ویدئوی عجیب، از منوچهر هادی شاکی است که دختر مشترکان، سوفیا را با خود برده و در هنگام تحویل سال نو برنگردانده است. ناصر در این ویدئو، منوچهر هادی را به دزدی فرزند هفت‌ساله‌اش متهم می‌کند و از بینندگان ویدئو درخواست کمک می‌کند.

واکنش منوچهر هادی به ویدیوی یکتا ناصر

بعد از انتشار این ویدئو، منوچهر هادی با انتشار تصویری سه‌نفره در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: یکتا مادر بچه منه و من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه را از دستان خود مادر تحویل گرفتم. با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا آخر تعطیلات هم بچه پیش مادرشه.

او در ادامه توضیحاتی ارائه می‌دهد و اتهام‌های یکتا ناصر به خودش را رد می‌کند و پس از طرح دوباره این نکته که «ناگفته‌هایی وجود دارد»، برای پیشگیری از بروز سوتفاهم، متن خود را با این جمله به پایان می‌رساند: البته که مادر سوفیا، نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگی‌مون، متعهد و وفادار بودند. مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه.

راز آسمان پایتخت

دومین ویدیوی یکتا ناصر

ناصر یک روز بعد، با انتشار ویدئوی جدیدی اعلام می‌کند که منوچهر هادی حساب وی را بلاک کرده است. او هادی را به دروغگویی متهم می‌کند و با تاکید بر شرافت خود، گلایه‌های دیگری علیه همسر سابقش مطرح می‌کند. یکتا ناصر در اظهارنظری عجیب مدعی می‌شود که دخترش تنها با یک دست لباس همراه با منوچهر هادی به شمال رفته است.

ورود برادر منوچهر هادی به ماجرا

داوود هادی، برادر منوچهر نیز ساعاتی پیش با انتشار متنی بلند در اینستاگرام به تظلم‌خواهی یکتا ناصر واکنش نشان داد و او را با زبانی نرم و محترمانه به آرامش فراخواند. برادر منوچهر هادی در بخشی از متن خود، خطاب به یکتا ناصر نوشت: بدون شک شما هم تصدیق می‌کنید که والدین، قهرمان‌های بی‌بدیل فرزندان خویشند و هیچ مادر متعهدی با تخریب غیرمنصفانه و ناشیانۀ چهره همسر خویش زمینه فروپاشی باورها و رویاهای کودک دلبندش را فراهم نمی‌کند که این خود جنایتی نابخشودنی است.

داوود هادی از یکتا ناصر گلایه می‌کند که «در شرایطی که از حالت طبیعی خارج بودید اقدام به تهیه و نشر آن کلیپ کذایی» کردید.

بیشتر بخوانید:

یکتا ناصر بدون اطلاع منوچهر هادی طلاق گرفته است

مانی هادی، خواهر منوچهر هادی نیز با انتشار یک استوری در اینستاگرام ادعاهای عجیبی مطرح می‌کند که پرده‌های ناگفته‌ای از ماجرای جدایی یکتا ناصر و همسرش را افشا می‌کند. او خطاب به عروس سابق خانواده هادی می‌نویسد: سلام یکتا جون چرا چنین حرفی می‌زنی همسرتون همه جوره ساپورتتون می‌کنه درسته جدا شدین ولی خدایی براتون کم نمی‌ذاره ایشون با یک ساک لباس از منزلشون که به نام شما ثبت کرده بود رفت و همه داراییشو برای رفاه شما و سوفیا گذاشت ضمناً شما بدون اطلاع ایشون رفتین طلاق گرفتین چون حق طلاق داشتین بعد از یک هفته مادرتون به مادر شوهرتون زنگ می‌زنن و میگن بیا پسرت رو از خونه دخترم ببرین. واقعا اشتباه کردی عزیزم همه زن و شوهرها اختلاف دارن دلیل بر جدایی نمی‌شه شما عاشق همدیگه بودین آخه چرا باید اینجوری می‌شد حداقل به خاطر دخترتون نباید چنین تصمیمی می‌گرفتین ضمناً آقای هادی هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنه چرا می‌گین دخترم رو دزدیده چرا این لفظ رو به کار می‌برید خواهشاً این پستتون رو حذف کنید نه در شأن شما و نه ایشونه.

خواهر منوچهر هادی در انتها برای یکتا ناصر آرزوی سالی خوب می‌کند و با 4 قلب قرمز، متن خود را به پایان می‌رساند.

کامنت‌بازی کاربران در صفحه اینستاگرامی خانواده هادی

پست منوچهر هادی تا لحظه تنظیم این مطلب 27 هزار و 800 کامنت گرفته است. نکته جالبتر، واکنش کاربران به کامنت‌های یکدیگر است. یکی از کامنت‌ها که تا این لحظه با بیش از 17 هزار لایک، رکورددار است، هر دو نفر را در بروز این چالش مقصر دانسته است. 186 کامنت دیگر در پاسخ به همین یک کامنت ثبت شده است. سایر کامنت‌های پرلایکی که در پایین پست منوچهر هادی ثبت شده، اغلب در دفاع از ناصر است و از این کارگردان خواسته‌اند که سوفیا را نزد مادرش برگرداند.

پست برادر منوچهر هادی نیز حدود 5 هزار کامنت دریافت کرده است. کاربرانی که کامنت آن‌ها بیش از 3 هزار لایک دریافت کرده، به دخالت اینستاگرامیِ برادر و خواهر منوچهر هادی در این ماجرا، واکنش منفی نشان داده‌اند.

اولین تجربه خیانت به یکتا ناصر

یکتا ناصر یکی از بازیگران فصل اول، سریال نیسان آبی بود. او در این سریال که توسط منوچهر هادی ساخته شد، در نقش همسر حسین یاری ایفای نقش کرد. حسین یاری، در این سریال با سحر قریشی وارد رابطه پنهانی شد و به همسر خود یعنی یکتا ناصر خیانت کرد.

یکتا ناصر همچنین بازی در فیلم حدود هشت صبح یک بار دیگر در حاشیه موضوع خیانت، به ایفای نقش پرداخت. نکته جالب اینجاست که نویسنده، کارگردان و تهیه‌کنندۀ این فیلم منوچهر هادی بود و این زوج در فیلم نیز با هم زن و شوهر بودند. منوچهر هادی در این فیلم به رابطه یکتا ناصر با یک مرد دیگر شک می‌کند و تلاش می‌کند تا این رابطه را کشف کند.

پشت پرده دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام کاماپرس
انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پشت پرده دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام

  1. یک زن مظلوم گفته:

    واقعا از خانم ‎یکتا ناصر ممنونم که فکر آبرو و حیثیت و اسم و رسمش و نکرد و باعث شد این صحبتا و اجحافی که در حق زن ایرانی میشه رو واضح‌تر ببینیم؛ با اینکه میتونست بگه من معروف و شناخته شده‌م و این کار در شأن من نیست ولی به خاطر خودش و دخترش کار درست و انجام داد

    • آناهیتا گفته:

      برعکس با آبرو و آینده دخترش بازی کرد.دیگه واسه اون دختر بیچاره آبرو میمونه؟حالا بچه چند روز پیش پدرش باشه چه اتفاقی میفته؟اینهمه کولی بازی و هوچی گری واقعا دور از فرهنگ و تربیته

      • Hossin گفته:

        جالب اینه که خوب فیلم بازی می‌کنه حداقل یه زره از اون اشک مصنوعی میریختی تو چشت خوب کاری کرد بچشو برد شماها دیگه خیلی پرو شدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز