پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت چه خدماتی ارایه میکنند؟

متخصص بیماری های دهان فک و صورت-کاماپرس

در این محتوا قصد بررسی تخصص و شرح وظایف پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت را داریم؛ امید است که برای شما مفید واقع شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از پی جو، پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت فارغ التحصیل یکی از رشته های تخصصی دندانپزشکی هستند.

 متخصص بیماری های دهان فک و صورت

آنها پس از اینکه از دوره دندانپزشکی عمومی فارغ التحصیل شدند؛ در آزمون دستیاری شرکت می کنند و در صورت قبولی در این رشته پس از 3 سال فارغ التحصیل می شوند. تفاوت پزشکان این رشته و رشته دندانپزشکی در حوزه تشخیص آنها می باشد. دندانپزشکان فقط بیماری های دندانی را تشخیص می دهند. پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت به صورت تخصصی تر تمام بیماری های دهان، فک و صورت را ریشه یابی و درمان می کنند.

پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت در زمینه پیشگیری و درمان انواع بیماری های دهان و ضایعات دهان و دندان فعالیت می کنند.  متخصصان دهان و دندان بیماری های مربوط به دهان، فک و صورت را از روش های بدون جراحی درمان می کنند. در واقع اگر این بیماری ها در زمان مناسب تشخیص داده نشوند؛ حتی ممکن است برای درمان نیاز به جراحی سرپایی باشد.

 بیماری های دهان و دندان شامل چه مواردی می شوند؟

بیماری های دهان، فک و صورت در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند : 1 ) برخی از بیماری های دهان ارثی است و از همان لحظه ی تولد هم بیمار مبتلا به این بیماری  بوده است. 2 ) منشا دسته ای از بیماری های دهان و دندان  بدن و سیستم ایمنی آن است. 3 ) برخی از بیماری های دهان، فک و صورت بدلیل حساسیت ها و آلرژی های فصلی است. 4 ) بعضی از این بیماری ها بدلیل عدم رعایت نکات بهداشت دهان اتفاق می افتد؛ اکثر بیماری های دهان در گروه آخر قرار می گیرند. متخصص بیماری های دهان فک و صورت در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

راز آسمان پایتخت

اگر بخواهیم برخی از بیماری های دهان و دندان را نام ببریم؛ می توانیم به انواع تبخال، عفونت های دهانی، سرطان زبان، افت های دهان و … اشاره کنیم. اما چه زمانی باید به پزشکان متخصص بیماری های دهان فک و صورت مراجعه کنیم؟ اگر بیماری دهان و دندان شما بیش از دو هفته درون دهان شما بود یا اگر مرتبا این بیماری برای شما اتفاق می افتد؛ نیاز است که حتما به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید. بهترین متخصص بیماری های دهان فک و صورت شیراز وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو میتوانید مشاهده و از پزشکان متخصص نوبت بگیرید.

متخصص بیماری های دهان فک و صورت در پی جو

پزشکان متخصص در این زمینه مسئولیت های مختلفی دارند. این وظایف عبارتند از : 1 ) ریشه یابی علل انواع درد در ناحیه دهان، فک و صورت. 2 ) نمونه برداری از فک، دهان و دندان. 3 ) تشخیص انواع عارضه های مربوط به غدد بزاقی. 4 ) فعالیت در زمینه گیجگاهی فک و صورت و … . اما انتخاب پزشکان کاربلد در این زمینه بسیار اهمیت دارد. می توانید در سایت پی جو با بهترین پزشکان متخصص در زمینه دهان و دندان همچنین جراح فک و صورت در شهرهای مختلف مانند جراح فک و صورت شیراز را ببینید و از آن ها نوبت بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز