پروازهای ترکیه 16 مهرماه از سر گرفته می‌شود

لست سکند

مسافرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند در میان اخبار لغو و از سرگیری پروازهای این کشور سرگردان شده اند و در تازه ترین خبر نیز اعلام شده است پروازهای ترکیه از چهارشنبه 16 مهرماه از سرگرفته می شود.

به گزارش کاماپرس، در حالی که روز جمعه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا، پرواز تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه از مبدا ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو شده است اما امروز – دوشنبه –  این سازمان در اطلاعیه ای جدید خبر از برقراری مجدد پروازها بین ایران و این کشور همسایه داد. بنا بر این اطلاعیه قرار است  روزانه ۲ پرواز بین ایران و ترکیه برقرار شود.

شایان ذکر است بر اساس گزارش رسانه ها طی چند روز گذشته با توقف پروازهای ترکیه باز هم قیمت بلیت هواپیما به مقصد استانبول با قیمت های نجومی پیش فروش شده است.

«تورج دهقانی زنگنه» رییس سازمان هواپیمایی نیز خبر برقراری مجدد پروازهای ترکیه را تایید کرده و اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز، پرواز بین ایران و ترکیه به صورت محدود برقرار می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، هر روز یک پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هم چنین یک پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین انجام خواهد شد، بدین ترتیب درواقع روزی دو پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دهقانی زنگنه تأکید کرد: برقراری پروازها جهت از بین بردن برخی انحصارات، پایین نگه داشتن نرخ بلیت و کمک به مسافران در این مسیر انجام شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ترکیش ایرلاینز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز