پرمخاطب ترین خودروهای کارکرده بازار کدام هستند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید و فروش خودرو در شرایط کنونی تورمی و رشد روز افزون نرخ ارز به اطلاعات زیادی نیاز دارد. جست و جوی قیمت خودرو باید از درگاه معتبر انجام شود و سپس معامله انجام شود.

به گزارش کاماپرس، رشد روزافزون قیمت خودرو سبب شده تا خیلی از خریداران حقیقی این محصولات به معامله خودرو دست دوم روی بیاورند. معمولا قیمت خودرو دست دوم، به خصوص خودروهای داخلی کارکرده، به مراتب بهتر از اتومبیل‌های نو و مدل سال است. خرید برخی از خودروهای پرمخاطب کارکرده به مراتب بهتر از اتومبیل‌های نو و جدید به نظر می‌رسد و شرایط را برای خریدار واقعی راحت‌تر می‌کند. معمولا برای خرید این نوع خودروها باید نهایت دقت را به کار برد تا اتومبیل دست دوم با مشکل خریداری نشود. در ادامه تعدادی از اتومبیل پرفروش دست دو معرفی خواهند شد؛

خودرو - کاماپرس

*پژو 206 تیپ 2

مدل؛ 1399

میانگین قیمت؛ 460 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

متوسط کارکرد؛ 63 هزار و 119 کیلومتر

خودرو 206 یکی از محبوب‌های بازار ایران است که همه گروه‌های سنی آن را می‌پسندند. این خودرو دارای موتوری با حجم هزار و 360 بوده و به اندازه 75 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور این خودرو به 118 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو هاچ بک به مدت زمانی معادل 12.2 ثنایه احتیاج دارد تا به سرعت 100 کیلومتر برسد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. این خودرو به دلیل داشتن ترمز آ بی اس، ترمز ای بی دی، فرمان هیدرولیک و سنسور پارک عقب مورد توجه مشتریان است.

*رانا پلاس دنده‌ای

مدل؛ 1401

میانگین قیمت؛ 520 میلیون تومان

متوسط کارکرد؛ 45 هزار و 471 کیلومتر

خودرو رانا پلاس با پیشرانه تیو 5 و حجم موتور هزار و 587 سی سی یکی از محصولات مورد توجه در بازار ایران است. موتور این خودرو به اندازه 105 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور این اتومبیل 142 نیوتن متر است. این خودرو طی 11.6 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. رانا پلاس طی هر 100 کیلومتر معادل 7.3 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها، نمایشگر کوچک، ترمز آ بی سی و ای بی دی مورد یاد کرد.

*سمند ال ایکس دوگانه سوز

مدل؛ 1400

میانگین قیمت؛ 550 میلیون تومان

متوسط کارکرد؛ 144 هزار کیلومتر

سمند ال ایکس از جمله خودروهای پرفروش ایران است که به موتوری با حجم هزار و 761 سی سی مجهز شده است. موتور این خودرو به اندازه 83 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور این خودرو 126 نیوتن متر اعلام شده است. این خودرو به 18.8 ثانیه زمان احتیاج دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع جدید با کنترل دستی، سامانه ضدسرقت، تنظیم دستی، قفل مرکزی با ریموت رادیویی، سیستم سنسور دنده عقب، مه شکن جلو و چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور مورد توجه قرار دارد.

خودرو - کاماپرس

خرید و فروش خودرو را از طریق کدام درگاه داخلی انجام بدهیم؟

افرادی که مایل به خرید خودرو دست دوم هستند باید به درگاه معتبر مراجعه کنند و سپس با توجه به قیمت اتومبیل مورد نظر را بخرند. درگاه مناسب برای خرید این خودرو همراه مکانیک است.

گذشته از خرید خودرو، از طریق این درگاه امکان فروش خودرو نیز وجود دارد. درگاه همراه مکانیک برای کارشناسی خودرو نیز خدمات ارائه می‌دهد. علاوه بر خدمات مذکور، خودرو اقساطی نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات همراه مکانیک هستند بهتر است به درگاه این مجموعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

همراه مکانیک یک درگاه خودرویی است که به منظور خدمت رسانی مناسب در حوزه خودرویی شکل گرفته و تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. توسعه دهندگان همراه مکانیک همواره به دنبال توسعه و بهبود خدمات خود هستند. این مجموعه به منظور خدمت رسانی بهتر یک اپلیکیشن تخصصی نیز طراحی کرده که مانند دستیار خودرویی برای مشتریان است و همه خدمات با شرح و توضیحات لازم در آن ارائه و باعث راحتی مشتریان شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز