پرفروش ترین گوشی شیائومی در دی 1402

پرفروشترین گوشی های شیائومی دی ماه 1402 کاماپرس

برند شیائومی با عرضه گوشی‌های میان‌رده باکیفیت و اقتصادی، همواره یکی از برندهای محبوب بوده است. بررسی مدل‌های پرفروش هر برند می‌تواند درک درستی از ویژگی‌های محصولات آن فراهم کرده و چالش خرید گوشی جدید را راحت‌تر حل و فصل کند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت تکنولایف، 5 گوشی پرفروش شیائومی در دی‌ماه 1402 را معرفی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی نوت 11) Redmi Note 11

گوشی ردمی نوت 11 شیائومی از بهمن 1400 در بازار معرفی و عرضه شد و تا امروز یعنی دی ماه 1402، پرچم‌دار گوشی‌های پرفروش شیائومی است. ردمی نوت 11 در 3 رنگ آبی، آبی یخی و خاکستری با قیمت تقریبی 7 میلیون و 500 هزار تومان، در دسترس است. حافظه داخلی این گوشی 128 و حافظه رم آن 6 گیگابایت است که حافظه قابل‌قبولی برای استفاده‌های روزمره و عادی از یک نلفن همراه می‌باشد. صفحه نمایش خوب و قیمت اقتصادی نسبت به کارایی بالای گوشی ردمی نوت 11، از مواردی است که کاربران در نقد این گوشی موبایل به آن اشاره کرده‌اند.

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی نوت 11) Redmi Note 11 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی (ردمی نوت 12 فور جی) Redmi Note 12 4G

ردمی نوت 12 در 4 رنگ سبز، آبی، خاکستری و طلایی و با قیمت حدودا 7 میلیون و 300 هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه شده است. شیائومی نوت 12 با داشتن 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم، یک فضای ذخیره مناسب را برای‌تان فراهم می‌کند. دوربین پشت سه‌گانه مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل این گوشی موبایل، کیفیت موردقبولی برای استفاده‌های عادی و معمولی دارد. به‌گفته کاربران ردمی نوت 12، باتری این گوشی ظرف 70 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. صفحه نمایش خوب و باتری بادوام، از دیگر مواردی است که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

گوشی موبایل شیائومی (ردمی نوت 12 فور جی) Redmi Note 12 4G کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل ( ردمی نوت 12 اس) Redmi Note 12S

ردمی نوت 12 اس با قیمت حدودا 7 میلیون و 800 هزار تومان در بازار عرضه شده است. حافظه داخلی 256 به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی این گوشی، یک فضای ذخیره بسیار مناسب را برای کسانی که به فضای ذخیره زیادی در تلفن همراه‌شان نیاز دارند، فراهم می‌کند. 3 رنگ آبی، سبز و مشکی از شیائومی ردمی نوت 12 اس در بازار موجود است. طبق نظر کاربران، گوشی موبایل شیائومی نوت 12، برای بازی‌هایی با حجم متوسط و حتی نیمه سنگین مناسب است.

گوشی موبایل شیائومی مدل ( ردمی نوت 12 اس) Redmi Note 12S کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی نوت 12 پرو) Redmi Note 12 Pro

نوت 12 پرو شیئومی با قیمت حدودی 10 میلیون و 250 هزار تومان در بازار موجئد است. دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسلی آن از کیفیت خوبی برخوردار است که استفاده از آن را برای لایوها و عکاسی در شبکه‌های مجازی ممکن می‌کند. هم‌چنین ردمی نوت 12 پرو، از حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایت برخوردار است. صفحه نمایش خوب، اسپیکر استریو، باتری بادوام و شارژ سریع از دیگر مواردی است که کاربران در نقد ردمی نوت 12 پرو  مطرح کرده‌اند. یکی از ضعف‌های گوشی داغ کردن آن هنگام پردازش بازی‌های حجیم و سنگین است.

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی نوت 12 پرو) Redmi Note 12 Pro کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی آ2 پلاس) Redmi A2 plus

ردمی آ2 پلاس یک گوشی بسیار اقتصادی با قیمت تقریبی 3 میلیون و 200 هزار تومان است. حافظه داخلی 32 و حافظه رم 2 گیگابایتی این گوشی، برای افرادی که به فضای ذخیره زیادی برای اطلاعات‌شان نیاز ندارند، مناسب است. دوربین شیائومی ردمی آ2 پلاسف دوگانه 8 مگاپیکسل اصلی و 0.08 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص عمق می دو گانه 8 مگاپیکسل اصلی و 0.08 مگاپیکسل تشخیص عمق می‌باشد .این گوشی برای بازی‌هایی با حجم زیاد و سنگین مناسب نیست و امکان هنگی و داغ کردن در آن وجود دارد.

گوشی موبایل شیائومی ( ردمی آ2 پلاس) Redmi A2 plus کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز