پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ + قیمت روز

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

خیلی از افراد با شنیدن کلمه گیمر بلافاصله یاد کسانی می‌افتند که برای ساعت‌های طولانی بدون کوچک‌ترین حرکتی فقط با پلی‌ استیشن بازی می‌کنند؛ اما امروزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم به لیست وسایل محبوب گیمرها اضافه شده‌ است. این لپ‎ تاپ‌های باکیفیت، با مشخصات فنی قدرتمند و ظاهر زیبا و جذاب‌شان موفق شده‌اند که توجه گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کنند. البته در ایران، یکی از مشکلات گیمرها این است که قیمت روز لپ‌ تاپ هم مثل دیگر لوازم الکترونیک، متغیر است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار را معرفی و بررسی کرده است.

چرا لپ­ تاپ گیمینگ بخریم؟

با توجه به کنسول‌ها و پی‌اس‌فایو‌ها و انواع و اقسام وسایل الکترونیکی مخصوص بازی، شاید خریدن یک لپ‌تاپ گیمینگ عجیب به نظر برسد، اما باید توجه داشت که اکثر لپ‌‌تا‌پ‌های گیمینگ به دلیل داشتن پردازنده مرکزی قوی و پردازنده گرافیکی قدرتمند، صفحه‌ نمایش‌های باکیفیت و حجم رم بالا، به جز گیمینگ برای پردازش‌های سنگین دیگر هم مناسب است که آن را برای مهندسان، طراحان و بعضی از دانشجویانی که به اجرای برنامه‌های سنگین نیاز دارند، جذاب می‌کند.

قیمت لپ تاپ گیمینگ-کاماپرس

معرفی پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ

1- لپ­‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل  FX507ZM-HF007W

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی توانسته سرعت، کیفیت و وضوح تصویر را در کنار هم قرار ‌دهد. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی با حجم اختصاصی شش گیگابایت، لذت بازی با یک لپ‌تاپ گیمینگ باکیفیت را به شما هدیه خواهد داد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ ایسوس بین یک تا سه ساعت است. این لپ‌تاپ 2.2 کیلوگرمی علاوه بر گیمینگ، برای استفاده روزانه و تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هم کاملا مناسب است. قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 55 میلیون و 570 هزار تومان است.

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ لنوو مدل  Ideapad GAMING 3 15IAH7-WB

صفحه نمایش این لپ‌تاپ لنوو با نرخ نوسازی 120 هرتز و صفحه نمایش مات، وضوح و کیفیت بالای تصویر را تضمین خواهد کرد. پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای این لپ‌تاپ گیمینگ با همراهی یک پردازنده گرافیکی خوب که چهار گیگابایت حافظه اختصاصی دارد، به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. این لپ‌تاپ لنوو علاوه بر گیمینگ، برای استفاده‌ روزانه هم مناسب است و البته که فیلم دیدن با صفحه نمایش باکیفیت آن خالی از لطف نیست. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین یک تا سه ساعت است. قیمت این لپ‌تاپ 41 میلیون و 670 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

3- لپ‌­تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل  Strix Scar 15 G533ZX-A

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از نرخ نوسازی 240 هرتز بهره می­برد که باعث شده وضوح، کیفیت و سرعت پردازش تصویر، بسیار رضایت‌بخش باشد. پردازنده 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ ایسوس در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند آن که 16 گیگابایت حافظه را به خود اختصاص داده است، عملکرد بی‌نظیری در پردازش بازی‌ها و برنامه‌های سنگین دارد. صفحه نمایش قدرتمند این لپ‌تاپ پرفروش باعث شده که لذت تماشای فیلم در آن دوچندان شود. باتری این لپ‌تاپ بین یک تا سه ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ ایسوس 159  میلیون و 999 هزار تومان است.

4- لپ­‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ لنوو مدل  Ideapad GAMING 3 15IHU6-LE-AA

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ با نرخ نوسازی 120 هرتز توانسته سرعت و کیفیت تصاویر را بالا ببرد. پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آن که چهار گیگابایت حافظه را از آن خود کرده است، کیفیت بازی‌ را تا حد قابل قبولی افزایش می‌دهد که با توجه به قیمت این لپ‌تاپ، منطقی به نظر می­رسد. باتری این لپ‌تاپ بین دو تا چهار ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ لنوو 32 میلیون و 70 هزار تومان است.

5- لپ‌­تاپ 15.6 اینچی گیمینگ لنوو مدل  Ideapad GAMING 3 15IAH7-WB

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لنوو از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است که کیفیت خوبی را به همراه خواهد داشت. این لپ‌تاپ مخصوص بازی از پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای قوی و پردازنده گرافیکی مناسبی استفاده کرده که چهار گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ لنوو بین یک تا سه ساعت است. قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 42 میلیون و 970 هزار تومان است.

خرید لپ تاپ گیمینگ-کاماپرس

خرید مطمئن لپ‌­تاپ از “سبیت”

فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی سبیت کار خود را در سال 1382 با فروش لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر و اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت نیز می­توانید با شماره تلفن 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز