پرفروش ترین شوفاژ برقی های بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

با شروع فصل سرما برای گرمایش خانه و یا محل کار از سیستم‌های گرمایش مختلفی استفاده می‌شود که شوفاژ برقی یا رادیاتور برقی نیز یکی از این موارد است. شوفاژ برقی به دلیل دارا بودن قابلیت جابجایی و عدم نیاز به نصب و موتورخانه، انتخاب مناسبی برای گرم کردن اتاق کار یا فضاهای کوچک به شمار می‌رود. داخل شوفاژ برقی به جای آب، روغن وجود دارد که جریان گردش و انتقال گرما را بر عهده دارد.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش پنج مورد از پرفروش ترین شوفاژ برقی های موجود در بازار را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

این شوفاژ برقی داراری سیزده عدد پره بوده که برای گرم کردن محیط های بسته و فضاهای کوچک مناسب است. شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MWبه دلیل داشتن چرخ به راحتی جا به جا می‌شود و قابلیت تغییر ارتفاع نیز دارد. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید و به قیمت 4 میلیون و 531 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

راز آسمان پایتخت

شوفاژ برقی مدل آدیسان 7 پره

شوفاژ برقی مدل آدیسان 7 پره به دلیل جمع و جور بودن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به همین علت یکی از پرفروش ترین شوفاژ برقی‌های بازار محسوب می‌شود. این شوفاژ برقی دارای 7 عدد پره گرمایشی بوده و به رنگ سفید در بازار موجود است. همچنین به دلیل قابلیت تنظیم دما و اشغال فضای کم، می‌توان این شوفاژ برقی را در سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده کرد. شوفاژ برقی مدل آدیسان 7 پره به قیمت 1 میلیون و 794 هزار تومان ارائه شده است.

شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 OIL FILLED

این شوفاژ برقی 9 پره قابلیت تنظیم دما دارد و به دلیل داشتن سیستم ضد انجماد، گرمادهی یکنواختی در محیط ایجاد می‌کند. شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 OIL FILLED به قیمت 8 میلیون و 743 هزار تومان در بازار موجود است و با سه رنگ سفید، نقره‌ای و طوسی فیلی امکان انتخاب بیشتری برای خریدار مهیا کرده است. این شوفاژ برقی دارای محل جمع‌آوری سیم برق است و پایه‌های چرخ‌دار آن باعث حرکت آسان این شوفاژ برقی می‌شود.

شوفاژ برقی مدل SF1212OH

شوفاژ برقی مدل SF1212OH با 13 پره گرمایشی و حداکثر توان گرمایش 2900 واتی یکی از شوفاژ برقی‌ های پرتوان موجود در بازار است. این شوفاژ برقی قابیلت تنظیم دما در سه حالت متوسط، زیاد و خیلی زیاد را دارد. در این شوفاژ برقی، فن توربو کوچکی تعبیه شده تا حرارت را به قسمت‌های بیشتری از محیط و فضای اتاق برساند. شوفاژ برقی مدل SF1212OH دارای میکروسویچ ایمنی است تا در صورت کج شدن و یا واژگونی شوفاژ به صورت اتوماتیک خاموش شود. این شوفاژ برقی به قیمت 4 میلیون و 980 هزار تومان قابل خریداری است.

شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M

شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M به قیمت 4 میلیون 979 هزار تومان یکی از پرفروش ترین شوفاژ برقی‌های بازار است. این شوفاژ برقی دارای یازده پره گرمایشی بوده و قابلیت تنظیم دما نیز در آن تعبیه شده است. شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M با طراحی ظریف و به رنگ سفید در بازار عرضه شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز