پرفروش ترین تور هند نوروز 1402

لست سکند

جمهوری هندوستان، کشوری وسیع در جنوب آسیاست. پایتخت این کشور که از شمال غربی با پاکستان، از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت و از شمال شرق با برمه و بنگلادش همسایه است، دهلی نام دارد. تماشای تمام جذابیت‌های این کشور پهناور که به کشور 72 ملت نیز شهرت دارد، شاید سخت به نظر برسد؛ اما مسلما تور هند نوروز 1402 یکی از فرصت‌های بی‌نظیر برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف این کشور رنگارنگ به حساب می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که اشاره شد، هندوستان کشوری وسیع است که به سه بخش فلات‌های مرتفع شمالی، جلگه‌های کشاورزی جنوبی و فلات‌های جنوب با صخره‌های سخت آتشفشانی تقسیم می‌شود. نام هند همواره با دومین کشور پرجمعیت دنیا گره می‌خورد که حدود یک ششم جمعیت جهان را در خود جای داده است. این‌ها همه نشان از این دارند که هند کشوری بی‌نظیر است و تور هند نوروز1402 می‌تواند یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های عمر افراد را رقم بزند.

چه زمانی برای سفر به هند مناسب است؟

زمان بیشتر سفرها بر اساس آب و هوا تنظیم می‌شود، هند هم از این قاعده مستثنی نیست؛ یعنی از اکتبر تا مارس می‌تواند بهترین زمان سفر به هند از لحاظ آب و هوایی باشد. اما باید قیمت‌ها را هم در نظر داشت؛ از این لحاظ می‌توان گفت از اواسط دی ماه تا اواسط خرداد یا اواسط شهریور تا اواسط آبان زمان مناسبی برای انواع تورهای هندوستان است. در این ماه‌ها، هوا چندان مساعد نیست و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در هند از کجا دیدن کنیم؟

هندوستان، کم جذابیت ندارد. این جاذبه‌ها هم طبیعی هستند و هم تاریخی. تاج محل تقریبا شاخص‌ترین مکان دیدنی هند است که یکی از زیباترین و ماندگارترین آثار تاریخی این کشور نیز به شمار می‌رود. جاذبه دیگری که ارزش دیدن دارد، دروازه هند است. این دروازه در سال 1911 به مناسبت ورود شاه جرج پنجم و همسرش به هند ساخته شد. همچنین قلعه سرخ نیز از دیگر جاذبه‌های هند به شمار می‌رود. از سواحل هند نیز نباید غافل شویم. کشور هند دارای سواحل بزرگ و بسیار زیبایی است که می‌توان اوقات بسیار خوشی را در نهایت آرامش در آن‌ها سپری کرد، از جمله سواحل زیبای کشور هند می‌توان ساحل راداناگار، ساحل کووالام، ساحل ماندارمانی، ساحل باگا و… را نام برد.

با تور به هندوستان سفر کنید!

آنطور که به نظر می‌رسد هندوستان جاذبه‌های فراوانی دارد که شاید بسیاری از آن‌ها را نشناسیم. از سوی دیگر به دلیل وسعت و جمعیت این کشور، ممکن است تنها سفر کردن به آن باعث شود از دیدار بسیاری از دیدنی‌ها باز بمانیم. درواقع، اگر کسی بخواهد در مدت کوتاه سفر از همه جای این کشور دیدن کند، قطعا خسته خواهد شد. او برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا بتواند با اولویت‌بندی سفر لذت بخشی را تجربه کند. و چه برنامه‌ای بهتر از تورهای هندوستان ؟ از این رو همواره پیشنهاد می‌شود که سفر به هندوستان با تورهای هندوستان انجام شود. باتوجه به زمان‌بندی سفر به هند نیز، تور هند نوروز 1402 یک انتخاب عاقلانه است.

هزینه تور هند نوروز 1402

قابل توجه است که هزینه تورهای گردشگری باتوجه به آیتم‌های رزرو تور، متنوع است. مثلا تورهای ترکیبی هندوستان شامل تور دهلی+ آگرا + جیپور یا تور بمبئی+گوا و تور دهلی یا آگرا و گوا، قیمت کمتری دارند.

از سوی دیگر، مدت اقامت و نوع هتل نیز در هزینه سفر به هندوستان، موثر است. بنابراین نمی‌توان اطلاعات دقیقی از قیمت تور هندوستان به دست آورد. اما به طور کلی، قیمت تور هندوستان از 24 میلیون تا 69 میلیون تومان متغیر است.

همانطور که گفته شد، تورهای ترکیبی هزینه کمتری دارند. شاید این سوال ایجاد شود که کدام آژانس گردشگری تور ترکیبی هندوستان را برگزار می‌کند؟ مانیا پرواز یکی از این آژانس‌هاست. تورهای نوروزی که توسط آژانس مانیاپرواز رویایی ارائه می‌شود بسیار متنوع بوده و به صورت ترکیبی و یا تکی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

تورهای ترکیبی علاوه بر هزینه کمتر، مزیت‌های دیگری هم دارند. گردشگران با خرید این تورها می‌توانند به چندین شهر یک کشور مسافرت کرده و درواقع با یک تیر دو نشان بزنند؛ یک مسافرت و چند شهر!

مانیاپرواز یک آژانس معتبر برای سفر به کشورهای گوناگون است. این مجموعه خدمات متعددی را در طول سفر در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا رضایت همگان را جلب کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : مانیا پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز