پرداخت وام بدون ضامن و وثیقه ممکن شد

پرداخت وام
لست سکند

بانک ملت شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱۴۴۸ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌کند. این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد.

به گزارش کاماپرس، بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵٫۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد. بانک ملت با راه‌اندازی سامانه فرابانک، این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعات مکرر به شعبه به صورت آنلاین اعتبارسنجی شوند و براساس رتبه‌بندی صورت گرفته بدون ضامن و وثیقه از تسهیلات این بانک استفاده کنند.
به گزارش دنیای‌اقتصاد، بانک ملت برای توسعه خدمات بانکی غیرحضوری، این سامانه را راه‌اندازی کرده تا متقاضی تنها با یک بار حضور در مراحل پایانی تکمیل مدارک، امکان دریافت وام مورد نیاز خود را از این بانک داشته باشد.

بنابر این گزارش در سامانه فرابانک ملت، افراد حقیقی بر اساس اطلاعات موجود در نظام بانکی کشور به صورت آنلاین اعتبار‌سنجی و رتبه‌بندی می‌شوند و بر این اساس رتبه اعتباری دریافت می‌کنند. این رتبه از طریق سامانه شرکت رتبه‌بندی اعتباری ایران حاصل می‌شود.

شرکت یاد شده نهادی فرابانک است که کلیه بانک‌های کشور سهامدار آن هستند و تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کند. براساس ساز و کار شرکت رتبه‌بندی اعتباری ایران، داده‌های بانک‌ها در این شرکت پردازش می‌شود، مشتریان بانکی بنا بر سابقه اعتباری خود رتبه‌بندی می‌شوند و میزان ریسک هر کدام تعیین می‌شود. تسهیلات بانک ملت براساس میزان ریسک هر مشتری تعیین شده و مشتریانکم ریسک از امکان استفاده از تسهیلات بانک ملت برخوردار خواهند شد.

ضمانت بازپرداخت تسهیلات، رتبه اعتباری هر مشتری در نظر گرفته شده و عملکرد وی در بازپرداخت تسهیلات در دوسال قبل از تاریخ درخواست وام، ملاک پرداخت تسهیلات است. در این طرح برای ضمانت بازپرداخت هیچ‌گونه سندی از جمله سفته هم نیاز نیست.

راز آسمان پایتخت

کلیه فرآیند درخواست تسهیلات به صورت غیرحضوری و سیستماتیک انجام می‌شود. تنها به دلیل عدم صدور مجوز بانک مرکزی برای امضای الکترونیک، متقاضی باید یک بار برای امضای قرارداد به شعبه مربوطه مراجعه کند. به غیر از این مورد، کلیه مراحل درخواست وام از مرحله ثبت درخواست و انجام استعلام‌های لازم به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. امضای قرارداد و دریافت وام همزمان در مرحله پایانی این فرآیند انجام می‌شود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرداخت وام بدون ضامن و وثیقه ممکن شد

  1. محمد گفته:

    ضمن خسته نباشید به کارکنان بانک ملت،خواهشمندم به فکر اونایی که تازه از دواج کردن باشین مگه نمیشه این وام ازدواج بدون ضامن فقط با گرفتن سفته مشکلی از مشکلات آنها یی که تازه از دواج کردن باشین،همین امروز شما برین جلوی دادگستری به هر کدام از عریضه نویسی ها بگین تا وام ازدواج نگفته،نفری 15میلیون میشه 30میلیون،،خودتو ن حساب کنین،خواهشا بفکر اونایی که تازه از دواج کردن باشین با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز