پذیرش آلمان؛ مهاجرت بدون مدرک زبان

مهاجرت-بدون-مدرک-زبان-کاماپرس
لست سکند

آلمان یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی اروپا است و چهارمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می‌رود. کشور آلمان همانند بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا دچار کمبود نیروی ماهر و متخصص است و برای رفع این بحران، به جذب نیروی ماهر از خارج از اتحادیه اروپا اقدام کرده است.

آلمان برای آسان‌تر ساختن فرایند مهاجرتی افراد، ساز و کاری را در پیش گرفته تا افراد بتوانند بدون نیاز به مدرک زبان نیز در این کشور مشغول به کار شوند. در همین راستا متقاضیان کار در آلمان تنها با دریافت جاب آفر و بدون ارائه مدرک زبان می‌توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

کاماپرس در ادامه، بهترین شرایط مهاجرت کاری به آلمان بدون مدرک زبان را بررسی می‌کند.

شرایط مهاجرت کاری به آلمان بدون نیاز به مدرک زبان

مهاجرت کار به آلمان بدون مدرک زبان نیز امکان‌پذیر خواهد بود، این شرایط زمانی رخ می‌دهد که کارفرمایان از متقاضیان کار خود مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی نخواهند. بنابراین، متقاضیان می‌توانند تنها با مدرک معتبر و بدون مدرک زبان به راحتی به این کشور مهاجرت کنند.

در این روش متقاضیان کار در آلمان نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهند داشت و تنها داشتن تسلط کافی به زبان آلمانی در سطح A2 و یا زبان انگلیسی در سطح آیلتس 5.5 کفایت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

سالهاست که کشور آلمان در بسیاری از حوزه‌های تخصصی خود با کمبود نیروی کار و تکنسین‌های ماهر مواجه بوده است و برای رفع این کمبود به استخدام نیروی کار از کشورهای دیگر اقدام کرده است. از جمله مشاغل مورد نیاز این کشور می‌توان از پزشکی، مهندسی، پرستاری، آی‌تی، مدیریت، مهندسی خودرو، مشاغل صنعتی، مکانیک، دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی و مدیریت نام برد.

کار در آلمان-کاماپرس

نحوه کاریابی در آلمان برای ایرانیان

دریافت پیشنهاد کار یا جاب آفر: درصورتی که افراد بتوانند در یکی از مشاغل موردنیاز آلمان، از سوی کارفرمایان این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنند، می‌توانند جهت اخذ این ویزا اقدام کنند.

ویزای جست و جوی کار (Job Seeker) : آلمان امکان اخذ جست‌وجوی کار را برای متقاضیان ایرانی فراهم آورده است. افراد با اخذ ویزای جست‌وجوی کار قادر هستند به مدت 6 ماه در کشور آلمان به جست‌وجوی کار موردنظر خود بپردازند.

از جمله مزایا این روش کاری آن است که افراد نیازی ندارند که کاریابی را به‌صورت آنلاین و از راه دور انجام دهند؛ بلکه می‌توانند با حضور در این کشور به‌صورت حضوری با کارفرمایان آلمانی به مصاحبه بپردازند. در این روش شانس انتخاب شدن افراد افزایش پیدا خواهد کرد.

مهاجرت-بدون-مدرک-زبان-کاماپرس

شرایط کار در آلمان با مدرک دیپلم

دوره آوسبیلدونگ، دوره‌های فنی‌حرفه‌ای یا کارآموزی در کشور آلمان است که افراد را برای ورود به بازار کار در حرفه‌های خاص آماده می‌سازد. این دوره‌های تخصصی کار بین 6 تا 8 ماه طول می‌کشد. شرکت‌های کارآموزی پس از اتمام دوره به شما در یافتن کار کمک خواهند کرد.

متقاضیان کار در آلمان می‌توانند در راستای یافتن روشی مطمئن و آسان برای مهاجرت به این کشور از کارشناسان ماهر و باتجربه آژانس‌های مهاجرتی معتبر همچون «الو ویزا» کمک بگیرند. الو ویزا امکانات خاصی را برای مخاطبان خود فراهم کرده است که افراد می‌توانند با گذران دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، ویزای کاری آلمان را دریافت کنند.

گرفتن اقامت برای اعضای خانواده پس از یافتن کار

در طی یک سالی که به‌دنبال کار هستید، نمی‌توانید اعضای خانواده را با خود همراه کنید، اما پس از گرفتن اخذ اقامت برای سایر اعضای خانواده نیز می‌توانید اقامت بگیرید. اعضای خانواده شما می‌توانند به صورت رایگان در آلمان تحصیل کنند و خدمات شهروندی دریافت کنند. همچنین، همسرتان می‌تواند برای ویزای کاری درخواست دهد و قادر است به صورت تمام وقت در این کشور مشغول به کار شود.

نحوه اخذ اقامت دائم و اخذ تابعیت آلمان

متقاضیان کار آلمان می‌توانند پس از 4 سال سابقه کاری در آلمان با ارائه مدرکی اعم از اقامت قانونی در 4 سال اخیر و پرداخت منظم مالیات، برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهند. افرادی که با ویزای کاری در این کشور ساکن هستند می‌توانند برای اعضای خانواده خود نیز ویزا و اقامت این کشور را دریافت کنند.

زندگی در آلمان-کاماپرس

مهاجرت کاری به لهستان بدون نیاز به ارائه مدرک زبان

کشور لهستان نیز برای تامین نیروی کار مورد نیاز خود اقدام به استخدام نیروی کار خارج از اتحادیه اروپا کرده است و در اکثر مشاغل استخدامی، افراد نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهند داشت. بیشتر مشاغل مورد نیاز لهستان مشاغل ساده و غیرتخصصی هستند که نیازی به مدرک تحصیلی عالی ندارند.

از جمله این مشاغل مورد نیاز این کشور می‌توان به مشاغلی همچون گارسون، خدمتکار هتل، اپراتور بسته‌بندی، انباردار، کارگر کارخانه و مدرسین اشاره کرد.

شرایط مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار لهستان

این پیشنهاد کاری برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، بسیار مناسب است. افراد برای اخذ ویزای کاری خود نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهند داشت و تسلط به زبان کافی خواهد بود. اگر فرد دارای تخصص در آن حوزه کاری نباشد، آموزش‌های لازم توسط کارفرما به او داده خواهد شد. همچنین، اگر فرد متقاضی متاهل باشد، قادر خواهد بود همراه همسر خود به این کشور مهاجرت کند. متقاضیان کار در لهستان باید زیر 45 سال سن داشته باشند.

مهاجرت کاری به آلمان و لهستان همراه با الو ویزا

الو ویزا یکی از معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی و بین‌المللی با بیش از 25 سال سابقه بوده که در زمینه‌های مختلفی همچون اعزام نیروی کار و دریافت اقامت کشورهای دیگر فعالیت می‌کند. افرادی که به دنبال مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و غیره به کشورهای اروپایی و حوزه اسکاندیناوی هستند، می‌توانند از کارشناسان مجرب و ماهر مجموعه الو ویزا راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

متقاضیان مهاجرت کاری به آلمان و لهستان می‌توانند با مراجعه به سایت www.elovisa.ir با خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه آشنا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز