پاییز زیبای مشهد با تور لحظه آخری

تور مشهد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد که هر ساله میزبان 20 میلیون گردشگر از سراسر ایران و خارج ایران است، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری ایران محسوب می‌شود. این کلانشهر زیبا که حرم امام رضا (ع) را در خود جای داده است، مقصد بسیاری از گردشگرانی است که می‌خواهند در کنار زیارت حرم، از دیدنی‌های این شهر هم لذت ببرند. پاییز مشهد معمولا خلوت‌تر از بهار و تابستان است و قیمت تورهای مشهد هم رو به کاهش می‌گذارد. این بهترین فرصت برای افرادی است که می‌خواهند با یک تور ارزان قیمت سفر کنند. چیزی که این مجموعه هیجان‌انگیز را کامل می‌کند، تور لحظه آخری مشهد است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط تور لحظه آخری مشهد پرداخته است.

 

تور لحظه آخری مشهد- کاماپرس

پاییز مشهد با تور لحظه آخری

برای سفر به مشهد در زمانی که نسبتا خلوت است، باید سراغ نیمه دوم سال بروید. زمستان مشهد به علت سرمای زیاد و یخ بندان، به جز برای عاشقان برف و بوران، پذیرای گردشگران کمتری است.

راز آسمان پایتخت

پاییز مشهد، سرد و نسبتا خلوت است و قیمت تورهای مسافرتی هم در این فصل کاهش قابل توجهی پیدا می­کند که می‌توانید نهایت استفاده را از آن ببرید. مهرماه آغاز فصل سرمای مشهد است، اما اگر کمی طرفدار سرما باشید، در حدی نیست که اذیت‌تان کند. از آن گذشته، قیمت این تورها آنقدر مناسب است که سرما را حس نخواهید کرد.

مکان‌های دیدنی مشهد را از دست ندهید

مکان‌های دیدنی و تفریحی مشهد آنقدر زیاد است که در یک سفر سه روزه فقط می‌توان به بخش کوچکی از آنها سر زد؛ بنابراین بهتر است با توجه به اولویت‌های‌تان تصمیم بگیرید که اول از کجا دیدن کنید.

اگر طرفدار دیدنی‌های تاریخی هستید، می‌توانید اول به سراغ بناهای تاریخی مشهوری مثل مسجد گوهرشاد، آرامگاه فردوسی و باغ نادری بروید. گنبدهای سبز و خشتی، بنای هارونیه، مدرسه پریزاد و بسیاری از دیدنی‌های تاریخی دیگر مشهد، اوقات به یادماندنی را به شما هدیه خواهند داد.

اگر می‌خواهید در سفر خود حال و هوایی عوض کنید و کارهای هیجان‌انگیز را امتحان کنید، مشهد پر از مجموعه‌هایی مثل سرزمین موج‌های خروشان و سرزمین موج‌های آبی است که چند ساعت بودن در آنجا، خستگی کار و زندگی روزمره را به خوبی رفع می‌کند.

خانواده‌هایی که به همراه فرزندان خود به این کلانشهر سفر می‌کنند، معمولا به دنبال بهترین مکان‌های تفریحی هستند تا اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند. در مشهد مکان‌هایی مثل طرقبه، شاندیز مشهد، کوه سنگی، پارک ملی، پارک جنگلی وکیل آباد و روستاهای اطراف شهر نیز از جمله گزینه‌های مناسبی است که می‌توانید به آنها سری بزنید و روز خوبی را بسازید.

 

تور لحظه آخری مشهد- کاماپرس

سوغاتی یادتان نرود

یکی از مزایای تور لحظه آخری مشهد این است که دستتان برای خرید بازتر خواهد بود. مراکز خرید مشهد بسیار متنوع است و باید با توجه به محل اقامت و همچنین نیاز خود تصمیم بگیرید به کجا بروید. مراکز خرید تجاری زیست خاور، الماس شرق، کاسپین، پروما و آرمان از جمله جاهایی است که می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

با این حال می‌توانید برای صرفه‌جویی در وقت، به سراغ نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل‌تان بروید. اگر هتل شما در نزدیکی حرم واقع شده، می‌توانید به سراغ بازار رضا که بازار سنتی مشهد است، بروید. همچنین بازارهای دیگری مثل مرکز تجاری آسمان، اکسون، ساعت و قائم در نزدیکی حرم قرار دارند. در صورت تمایل به هزینه بیشتر، می‌توانید به برج تجاری آلتون، گوهرشاد، کیان سنتر 1 و 2، آرمیتاژ و مهر کوهسنگی نیز سری بزنید.

شرایط تور لحظه آخری مشهد

ترافیک مسیرهای هوایی و زمینی مشهد همیشه بالا است و برای طرفداران تورهای لحظه آخری هیچ چیزی مناسب‌تر از هواپیما نیست. شما می‌توانید از ابتدا تا پایان مهرماه در تور لحظه آخری مشهد که توسط مجموعه “راز آسمان پایتخت” برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شود، ثبت نام کنید. پرواز رفت و برگشت در این تور با هواپیمای زاگرس خواهد بود. مدت اقامت شما در مشهد سه روز و دو شب بوده و در این مدت صبحانه، ناهار و شام بر عهده مسئولین تور است. با توجه به بودجه و نیازتان می‌توانید هتل‌های مختلفی را با شرایط متفاوت رزرو کنید.

 

معرفی بهترین تور مشهد

آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در تلاش است که با ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به مسافران، برای آنان سفر خوبی را رقم بزند. تیم پشتیبانی حرفه‌ای این شرکت به تمام سوالات شما در مورد تورهای خارجی و داخلی پاسخگو خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور مشهد می‌توانید به وبسایت  www.asemanpaytakht.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم نیز می‌توانید با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز