پایان عصر مرسدس بنز کلاس جی درون سوز

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیر فنی کمپانی مرسدس بنز به تازگی اعلام کرده که مرسدس بنز کلاس G از این بعد فقط با پیشرانه برقی تولید خواهد شد و به این ترتیب به همه حرف و حدیث‌ها در مورد این که این خودرو همچنان از موتور درون‌ سوز استفاده می‌کند، خاتمه داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مورد دیگری که به تازگی کمپانی مرسدس بنز اعلام کرده این است که کلاس G از پیکربندی ماژولار مرسدس (MMA) که برای خودروهای برقی این کمپانی طراحی شده، استفاده نخواهد کرد. در عوض، این آفرودر جمع و جور از یک پلتفرم متفاوت استفاده می‌کند که اجزاء آن از مرسدس بنزهای بزرگ‌تر و دیفرانسیل عقب برگرفته شده است.

مرسدس بنز کلاس G جدید به فناوری‌هایی شبیه فناوری خودرو برقی و بزرگ مرسدس بنز  G-Wagon مجهز می‌شود و در سگمنت خود از توانایی‌های آفرودی زیادی برخوردار خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس G برقی همچنین به یک نرم افزار مجهز خواهد شد که می‌تواند گشتاوری که به هر چرخ فرستاده می‌شود را کنترل کند. این مورد هنگام عبور از مسیرهای ناهموار از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بسیار کاربردی است.

راز آسمان پایتخت

کمپانی مرسدس بنز امیدوار است بتواند کلاس G برقی را در سال 2026 به بازار عرضه کند و به رقابت با شاسی‌بلندهایی مانند لندروور دیفندر 90 بپردازد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز