همه چیز درباره نیسان زد مدل 2024 + قیمت

در سال 2024 شاهد بازگشت تیپ عملکرد بالای Nismo به خط تولید نیسان Z هستیم و به جز اضافه شدن دستیار دیجیتال Amazon Alexa به سیستم تفریحات و سرگرمی، تغییر چندانی بر روی نیسان Z صورت نگرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان Z مدل 2024 در سه تیپ Sport،  Performance و Nismo به بازار عرضه می‌شود و رقبایی مانند تویوتا جی آر سوپرا و فورد موستانگ جی تی کوپه را در برابر خود دارد.

نیسان Z مدل 2024 فقط با یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری و دو توربوشارژی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که چنانچه با بنزین اکتان 93 تغذیه شود، می‌تواند 400 اسب بخار نیرو و 475 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. البته میزان عملکرد بستگی زیادی به نوع گیربکسی که انتخاب می‌کنید، دارد. نیسان Z مدل 2024 با گیربکس شش سرعته دستی می‌تواند ظرف 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و با گیربکس نه سرعته اتوماتیک شتاب صفر تا صدی برابر 4.3 ثانیه نیز قابل دستیابی است. البته این اعداد و ارقام به میزان مهارت راننده نیز بستگی دارد. حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

راز آسمان پایتخت

همه تیپ‌های نیسان Z مدل 2024 به صورت استاندارد به تجهیزات ایمنی مانند کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص عابران پیاده به همراه ترمز اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، آینه الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دستیار حرکت در سراشیبی، چراغ‌های ال ای دی اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک و سیستم هشدار هوشیاری راننده مجهز شده‌اند.

در بازارهای جهانی قیمت تیپ Sport در حدود 42210 دلار و قیمت تیپ Performance در حدود 52210 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز