ویژگ های یک مشاور املاک حرفه ای

مشاوره املاک اندیشه
تور لحظه آخری-کاماپرس

با توجه به رشد آپارتمان‌نشینی و مهاجرت به کلان‌شهرها، اکنون شهرنشینی از حیطه شهرهای بزرگ گذشته و به حومه آنها نفوذ کرده ‌است. شهر اندیشه نیز از مناطق پرطرفدار برای سکونت در حومه‌‌ تهران است و مشاوران املاک در اندیشه به متقاضیان برای پیدا کردن آپارتمان و خانه‌ مدنظرشان در این منطقه کمک می­‌کنند.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های بهترین مشاوره املاک اندیشه را بررسی کرده است.

نظم شخصی

مشاوران املاک، کارآفرین محسوب می‌شوند؛ چراکه مسئول موفقیت خود هستند و هیچ ساعت مشخصی برای کار کردن ندارند و هیچ مدیری نیز مراقب کار آن‌ها نیست؛ بدین جهت نظم شخصی برای موفقیت یک مشاور املاک امری ضروری است. بهترین مشاوره املاک اندیشه باید در مدیریت زمان خود، اولویت‌بندی کردن وظایف و چندوظیفه‌ای بودن مهارت داشته باشد تا بهره‌وری خود را افزایش دهد.

هوش هیجانی

بهترین مشاوره املاک اندیشه باید در مورد مسکن، شرایط بازار و وام مسکن اطلاعات به‌روز داشته باشد و در عین حال برای موفقیت بیشتر، باید درباره مردم و نحوه درک کردن آنان نیز ماهر باشد. به عبارت دیگر به خوبی احساسات دیگران را شناسایی کند و آن را بفهمد؛ چراکه از چنین اطلاعاتی می‌تواند برای نحوه تفکر و رفتار خود استفاده کند. مشاور املاکی که بتواند این احساسات را شناسایی کند، می‌تواند با رویکردی همدلانه پیش برود که به فروش منجر می‌شود.

قاطعیت

مشتریان برای دریافت مشاوره تخصصی خرید یا فروش ملک به مشاور املاک مراجعه می‌کنند؛ بدین جهت برای حفظ اعتماد بین دو طرف، مشاوران باید خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنند؛ به طوریکه به تصمیماتی که می‌گیرند و توصیه‌هایی که می‌کنند باور داشته باشند. موفق‌ترین مشاوران املاک با شک و تردید صحبت نمی‌کنند و تعیین‌کننده هستند.

راز آسمان پایتخت

فعال بودن

مشاوران املاک مسئول موفقیت خودشان هستند و بخشی از این مسئولیت، به واسطه میزان فعال بودن آنها در این شغل است. مشاوران املاک دارای یک طرح بازاریابی عالی برای خودشان هستند که باعث جذب مشتری می­شود. یک مشاور املاک خوب، مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهد و از ورود آسیب‌های احتمالی به آن‌ها جلوگیری می‌کند که این کار در نهایت باعث رضایت مشتری شده و در واقع مشاور املاک از این طریق خود را به دیگران نیز معرفی می­کند. بهترین مشاوره املاک اندیشه نیز با مردم برخورد دوستانه دارد، به آن‌ها احساس راحتی می‌دهد و در ایجاد روابط، مهارت ویژه‌ای دارد.

خلاقیت

مشاور املاک حرفه­‌ای از نحوه آگهی گرفته تا انجام بازدیدها باید خلاقیت داشته باشد.

ارائه تحلیل مقایسه‌ای از بازار

برای موفقیت بیشتر باید بازار را شناخت. داشتن اطلاعات از قیمت محله، آخرین معامله و تعیین انتظارات واقع‌بینانه برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. بهترین مشاوران املاک تمامی قوانین و مقررات مربوط به فرآیند خرید و فروش را می دانند و یکی از نکات موفق آن‌ها این است که بیان این اطلاعات را به یکی از اولین گفتگوهایی که با خریداران و فروشندگان دارند، تبدیل می‌کنند.

مشاوره املاک اندیشه

فروش در یک بازه زمانی معقول

چارچوب زمانی ایده‌آل برای فروش به بازار املاک بستگی دارد. در زمان حجم معاملات زیاد مانند فصل تابستان، خانه‌ها در کمتر از 30 روز به فروش می­رسند. مشاوره املاک اندیشه باید میانگین زمان حضور و انتظار در بازار برای منطقه مورد نظر را برای مشتری مشخص کند و اینکه خانه مدنظر برای فروش به چه مقدار زمان نیاز دارد.

مشاوره املاک اندیشه

یادگیری مداوم

هر مشاور املاک موفقی حتی با گذشت 10 سال از حرفه خود، همچنان به یادگیری ادامه می‌دهد، در کنفرانس‌های املاک شرکت می‌کند و با مطالعه خبرنامه‌ها یا مجلات مشترک از روند فعلی املاک مطلع می‌شود.

خرید و فروش آپارتمان با «مسکن کیان»

مسکن کیان با ۱۰ سال رزومه کاری موفق دارای مشاوران مجرب و باسابقه و همچنین مدیریتی فعال و پیگیر است. این مجموعه شناختی بسیار کامل از بیشتر سازندگان نام آشنا و پروژه‌های آن‌ها دارد. به علاوه مشتریانی که سال‌ها با مدیریت این دفتر کار کرد‌ه­اند، نمایندگان بسیار خوبی برای معرفی‌ این مجموعه هستند. اصول کار مسکن کیان بر پایه رضایتمندی مشتریان بوده و در زمینه مشاوره و همراهی آن‌ها در انواع معاملات ملکی از ابتدا تا آخرین مرحله تخصص دارد.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید آپارتمان در اندیشه می­توانند به وبسایت https://maskankian.com یا به صورت حضوری به آدرس شهر جدید اندیشه تهران، فاز 3، شهرک صدف، بلوار توحید (بلوار بیمارستان)، جنب مهد فرش مراجعه کنند‌. همچنین برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می­توانند با شماره تلفن 02165504860 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز