ویژگی و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 12

شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi Note 12 5G ترکیبی از ویژگی‌های جذاب و عملکرد خوب را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به کاربران ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید یک موبایل متناسب با نیازهایتان تهیه کنید که ارزش خرید بالایی هم داشته باشد، موبایل‌های برند شیائومی از جمله بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. زیرا هم ویژگی‌های مطلوبی دارند و هم از قیمت‌های بسیار خوبی متناسب با کارایی که دارند برخوردارند. در این میان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی، ردمی نوت 12 فایو جی است که دانستن ویژگی‌های آن می‌تواند در خرید شما بسیار تاثیرگذار باشد.

کاماپرس در این گزارش، در مورد ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی نوت 12 فایو جی کامل توضیح می‌دهد.

طراحی

شیائومی ردمی نوت 12 دارای طراحی شیک و ارگونومیک بوده و وزن آن ۱۸۴ گرم است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ با حداقل حاشیه است که در بالای آن یک دوربین سلفی با ناچ قرار دارد. این گوشی دارای قاب پلاستیکی و پشتی است که در دست گرفتن آن را راحت‌تر می‌کند. این دستگاه دارای گواهی IP53 است که در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت می‌کند، اگرچه ضد آب نیست.

قیمت

عملکرد باتری

Redmi Note 12 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، عمر باتری قابل‌اعتمادی را برای پشتیبانی از فعالیت‌های روزانه شما فراهم می‌کند. ظرفیت باتری نیازهای استفاده از تلفن هوشمند مدرن را برآورده می‌کند و تقریباً ۱۳ ساعت وب‌گردی و حداکثر ۳۰ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد. این دستگاه همراه با یک شارژر ۳۳ واتی عرضه می‌شود که قابلیت شارژ سریع را امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید تا ۵۵ درصد از ظرفیت باتری را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کنید و شارژ کامل آن تقریباً ۱ ساعت طول می‌کشد.

راز آسمان پایتخت

رابط کاربری و نرم افزار

Redmi Note 12 که روی اندروید ۱۳ با رابط کاربری عالی اجرا می‌شود، تجربه کاربری روان و شهودی را ارائه می‌دهد. رابط کاربری این گوشی شامل ویژگی‌هایی مانند Notification و Control Center است که دسترسی راحت به عملکردهای ضروری را فراهم می‌کند. علاوه بر این، مدیریت تم به کاربران اجازه می‌دهد تا ظاهر دستگاه را با پوسته‌ها، آهنگ‌های زنگ و والپیپرهای مختلف سفارشی کنند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 فایو جی چه ویژگی هایی دارد؟

عملکرد سخت افزار

ردمی نوت ۱۲ دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 عملکردی روان را برای کارهای روزمره، چندوظیفه‌ای و بازی‌های سبک ارائه می‌کند. با پیکربندی‌هایی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهند، کاربران می‌توانند از عملکرد یکپارچه و فضای ذخیره‌سازی کافی برای برنامه‌ها، رسانه‌ها و فایل‌ها لذت ببرند.

قابلیت دوربین

Redmi Note 12 دارای تنظیمات دوربین همه‌کاره است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت است. دوربین اصلی در شرایط نوری مختلف عکس‌هایی با جزئیات و پر جنب‌وجوش می‌گیرد، درحالی‌که دوربین فوق‌عریض امکانات خلاقانه برای عکس‌های منظره و گروهی را افزایش می‌دهد. دوربین ماکرو عکاسی کلوزآپ را ارائه می‌دهد، اگرچه جزئیات آن ممکن است محدود باشد. برای سلفی، این دستگاه دارای یک دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی است که نتایج مناسبی را برای رسانه‌های اجتماعی و تماس‌های ویدئویی ارائه می‌دهد. قیمت این گوشی در بازار ۱۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان است.

نمایشگر

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز