ویژگی‌ های خاص هیوندای آی 20 مدل 2023

تور لحظه آخری-کاماپرس

هیوندای آی 20 بدون تردید یک خودرو سوپرمینی زیبا است که در نسخه جدید و فیس لیفت شده آن تغییراتی کوچک انجام شده و چهره ظاهری آن نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون که فورد فیستا از دور رقابت خارج شده است، کمپانی هیوندای تصمیم گرفته فرصت را غنیمت شمرده و هیوندای آی 20 را در میانه عمر خودش مورد فیس لیفت قرار بدهد. البته هیوندای تنها خودروسازی نیست که این کار را انجام داده و رقبایی مانند رنو کلیو، اپل کورسا و پژو 208 نیز به تازگی زیر تیغ جراحی رفته‌اند.

در فیست لیفت جدید هیوندای آی 20 رینگ‌های 16 یا 17 اینچی با طرح‌های جدید عرضه شده و یک جفت چراغ ترمز ال ای دی به شکل حرف Z نیز در قسمت عقب به چشم می‌خورند. دیفیوز عقب نیز به زیبایی آن افزوده است.

راز آسمان پایتخت

در مورد پیشرانه هیوندای آی 20 مدل 2023 باید گفت موتور آن هیچ تغییری نکرده و همچنان با یک موتور سه سیلندر بنزیتی توربو و یا با یک پیشرانه هیبریدی 48 ولتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این پیشرانه‌ها 99 اسب بخار نیرو و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند و همین میزان کافی است تا شتاب تیپ پایه با دنده دستی به 4/10 ثانیه برسد. مدل‌هایی که به گیربکس دوکلاچه هفت سرعته و اتوماتیک مجهز هستند به 4/11 ثانیه زمان نیاز دارند تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابند.

هیوندای آی 20 مدل 2023 می تواند به حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و میزان تولید گاز آلاینده CO2 فقط 127 گرم در هر کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز