ویژگی‌ های تور کربلا 3 و 4 روزه

https://alamesabz.com/3-and-4-day-air-tour-of-karbala/

تورهای کربلا بر اساس نوع مسافرت و تعداد روزهای آن طبقه‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شود. برای نمونه انواع تورهای زمینی، هوایی و ریلی دارای مزایا و قیمت‌های متفاوتی هستند و در این میان، تورهای دارای تعداد روزهای اقامت بیشتر نیز دارای قیمت بالاتری هستند.

کاماپرس در این گزارش با مزایا و ویژگی‌های تور کربلا 3 و 4 روزه که جزو تورهای پرطرفدار در بین زائران ایرانی است، آشنا می­‌شوید.

مزایای تور کربلا 3 و 4 روزه

تور کربلا 3 و 4 روزه می‌تواند در مدت زمان کم اقامتی، باعث آرامش روح و لذت معنوی زائران شود. شهر کربلا و اتمسفر معنوی آن حتی برای چند ساعت نیز قادر به ایجاد آرامش معنوی در مسافران است. از سوی دیگر طولانی بودن برخی از تورهای مسافراتی برای بسیاری از افراد کلافه کننده است. بسیاری از زائران از فرصت مرخصی کاری محدودی برخوردارند و یک مسافرت معنوی سه یا چهار روزه می‌تواند ایده‌آل‌ترین گزینه برای آنان باشد.

با توجه به موارد فوق، تور کربلا 3 و 4 روزه را می‌توان یکی از تورهای پرطرفدار کربلا در بین زائران ایرانی دانست و به دلیل استقبال ایرانیان از این تور،  بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی، این نوع از تور را در بین بسته‌های گردشگری و زیارتی خود گنجانده‌اند.

این نوع تور برای خانواده‌های دارای سالمند و کودکان خردسال نیز مناسب‌تر است؛ چراکه این خانواده‌ها نمی‌توانند مدت زیادی را در مسافرت به سر ببرند و یک سفر هوایی چند روزه می‌تواند تضمین کننده یک سفر مناسب از نظر سلامتی نیز باشد.

راز آسمان پایتخت

تور کربلا - علم سبز

رابطه مدت اقامت با هزینه تور

مدت اقامت با هزینه تور رابطه مستقیم دارد و اقامت بیشتر برابر با افزایش هزینه هتل، افزایش هزینه برای خوراک و افزایش هزینه‌های حمل و نقل بین شهری و درون شهری است؛ بر همین اساس با هر روز افزایش اقامت در تور، قیمت آن نیز افزایش می­یابد. به همین منظور و برای مدیریت هزینه در تورهای زیارتی کربلا، استفاده از تور کربلا 3 و 4 روزه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هزینه کمتر این تور را می‌توان اصلی‌ترین مزیت آن برشمرد.

تور کربلا 3 و 4 روزه به صورت زمینی، هوایی و ریلی

اگرچه بیشتر شرکت‌های مسافرتی، تور کربلا 3 و 4 روزه را به هر سه روش هوایی، زمینی و ریلی ارائه می‌کنند، اما بهترین روش مسافرت با این تور، مسافرت هوایی است و دلیل این موضوع نیز زمان کمتر مسافرت در تور هوایی و راحتی استفاده از آن است. با توجه به مدت کم اقامت در این تور نسبت به تورهای شش یا هفت روزه، زائران با یک تور فشرده روبرو خواهند بود و کمترین زمان آزاد را در این تور خواهند داشت. اما علی رغم این فشردگی برنامه‌ها، انتخاب سفر هوایی باعث مسافرت راحت‌تر و سریع‌تری خواهد شد وحتی‌الامکان راحتی و آرامش مسافرین علم سبز در اولویت هست. در واقع در این نوع تور زائرین بیشترین استفاده معنوی را از حداقل روزهای اقامت خواهند داشت.

تور کربلا - علم سبز

برنامه فشرده سفر

تور کربلا 3 و 4 روزه معمولا شامل اقامت در کربلا و یک سفر زیارتی به نجف است. در این تور هم همانند سایر تورهای کربلا در صورت امنیت و صلاحدید مدیر کاروان امکان بازدید از سامرا و کاظمین وجود خواهد داشت. بنابراین در هنگام انتخاب تور باید حتما برنامه سفر را از شرکت ارائه دهنده تور دریافت و آن را با دقت مطالعه کرد. انتخاب نوع تور باید بر اساس اولویت‌ها و نیازهای زائران از یک مسافرت زیارتی باشد.

تور 3 و 4 روزه کربلا برای چه کسانی مناسب است؟

تور کربلا 3 و 4 روزه برای کارمندان و شاغلانی که نمی‌توانند از مرخصی بلند مدت کاری استفاده کنند، مناسب است. همچنین برای کسانی که در طول سال چند بار متوالی به زیارت کربلا مشرف می‌شوند نیز استفاده از تورهای کوتاه مدت، منطقی به نظر می‌رسد. همچنین کسانی که بودجه کمتری برای این سفر معنوی در نظر گرفته‌اند، می‌توانند این نوع تورها را خریداری کنند.

تور کربلا با «علم سبز»

آژانس گردشگری، مسافرتی و زیارتی علم سبز، یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه انواع تورهای زیارتی داخلی و خارجی به مقاصدی همچون شهرهای زیارتی عراق مانند کربلا، شهرهای زیارتی سوریه و مشهد بوده و تنوع تورهای موجود در آن باعث تمایز این شرکت نسبت به رقبا شده است. رزرو هتل، تهیه ویزا، خرید بلیت و پشتیبانی سفر از جمله خدمات علم سبز در تورهای زیارتی است.

علاقه­‌مندان برای مشاهده تورهای زیارتی علم سبز می‌توانند به وبسایت این آژانس گردشگری به آدرس alamesabz.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 09190893907 و 02156424799 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علم سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز