ویلاهای زیر یک میلیارد تومان در شمال

ویلای شمال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شمال ایران با داشتن طبیعتی بکر و سرسبز و آب‌وهوایی دلنشین و معتدل همواره از جمله مقاصد مهاجرتی و گردشگری بسیاری از افراد از سراسر ایران بوده است. زندگی در نواحی شمالی کشور، منبعی از انرژی، شادی و نشاط را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

خرید ویلا در شمال ایران و خرید ویلا در متل قو می‌تواند فرصتی برای استراحت، تفریح و تجربه زندگی در محیطی طبیعی و آرام را برای افراد به همراه بیاورد. شهرهای شمالی کشور به منطقه صلح و آرامش معروف هستند. با خرید یک ویلا در این منطقه می‌توان ضمن رهایی از استرس و دغدغه‌های شهری، به دور از آسمان خراش‌ها و آلودگی‌های صوتی و هوا، در منطقه‌ای جنگلی و در کنار امواج دریا تنفس و زندگی دوباره را احساس کرد.

از دیگر مزایای خرید ویلا در مناطق شمالی کشور، می‌توان به بخش سرمایه‌گذاری آن اشاره کرد. از آن‌جایی‌که این مناطق ازجمله پربازدیدترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های ایرانی و خارجی به‎‌شمار می‌روند، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری نیز به­ شمار می­روند. افراد علاوه بر اینکه می‌توانند از ویلای خریداری‌شده برای تفریح و دورهمی‌های خود و خانواده‌‍‌شان در اواخر هفته و تعطیلات بهره ببرند، قادرند آن ویلا را با قیمتی مناسب به گردشگران اجاره دهند و از آن درآمدزایی و کسب‌ سود کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویلاهای زیر یک میلیارد تومان در شمال پرداخته است.

ویلای شمال-کاماپرسشرایط خرید ویلای زیر یک میلیارد تومان در شمال

متقاضیان خرید ویلا بهتر است برای داشتن خریدی مطمئن، براساس بودجه موردنظرشان از راهنمایی کارشناسان و مشاوران املاک ماهر بهره ببرند. در همین راستا، وبسایت «املاک موسوی» به آدرس https://amlakmosavi.com ضمن ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و تخصصی، فایل‌های متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. املاک موسوی با داشتن 18 شعبه فعال در سراسر مازندران و ضمن برخورداری از کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور به افراد در رابطه با زمین و کاربری‌های متنوع آن به‌صورت کاملا رایگان مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

در ادامه نمونه‌ای از ویلاهای زیر یک میلیارد تومان در شمال که توسط املاک موسوی ارائه شده‌، آمده است.

یک ویلای جنگلی 300 متری ساخت سال 1400 به صورت پیش پرداخت 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد و مابقی مبلغ را می‌توان به صورت اقساطی پرداخت کرد. این ویلای جنگلی به سه اتاق خواب مستر مجهز شده است. آیفون تصویری، آلاچیق و باربیکیو در فضای حیاط، شومینه و پکیج از جمله امکانات این ویلا به‌شمار می‌رود.

همچنین یک ویلای دوبلکس جنگلی 210 متری با قیمت 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد و مابقی هزینه را می‌توان به صورت اقساطی بدون بهره پرداخت کرد. این ویلا ساخت سال 1400 بوده و دارای سه اتاق خواب مستر، انشعابات اختصاصی و سند تک برگ است. حیاط‌سازی زیبا، شومینه، آیفون تصویری، پکیج، تراس، کولر اسپلیت، باربیکیو و نگهبان اختصاصی از جمله امتیازات این ویلا به‌شمار می‌رود.

ویلای شمال-کاماپرس

خرید یک ویلای فلت 250 متری در شهرستان نور تنها با یک میلیارد تومان امکان­پذیر است و باقی مبلغ تمام شده آن را می‌توان در مراحل بعدی به صورت اقساطی پرداخت کرد. این ویلای جنگلی به سه اتاق خواب مستر و سیستم هوشمند نور مجهز شده است. همچنین پشت بام آن منظره‌ای رو به جنگل دارد.

یک ویلا باغ 300 متری در نور با پیش ­پرداخت یک میلیاردی قیمت‌گذاری شده است و باقی مبلغ را می‌توان به صورت اقساطی بدون بهره پرداخت کرد. این ویلای نوساز دارای سه اتاق خواب مجهز به تخت‌خواب است. همچنین سالن پذیرایی این ویلا به مبلمان و میزغذاخوری مجهز شده است. از دیگر مزایای این ویلا می‌توان به وجود دوربین مداربسته و دزدگیر هوشمند اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک موسوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز