وکیل خانواده چه خدماتی ارائه می دهد؟

وکیل خانواده-کاماپرس

خانواده‌هایی که در زمینه خرید و فروش املاک، مسائل پیرامون جدایی و ازدواج، حق وکالت برای انجام امور حقوقی مرتبط با دیگر اعضا و … مشکلاتی دارند بهتر است از یک وکیل خانواده کمک بگیرند. وکلای خانواده متخصص به منظور درک و نیاز و اهداف موکلان خود ابتدا از آن‌ها مشاوره گرفته، سپس در زمینه خاص مورد نظر موکل خود، به بررسی اطلاعات مربوطه و جمع آوری مدارک مربوطه می‌پردازند تا به صورت قانونی و بدون تضییع حق دیگر اعضا، بهترین راه حل را به موکل خود معرفی کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، معمولا بسیاری از افراد تصور می‌کنند تنها برای مسائل طلاق باید به دنبال وکیل خانواده مراجعه کرد، در صورتی که چنین نیست. گاهی به دلیل درگیری بین دو نفر از اعضای خانواده برای مالکیت اموال، انجام مراحل قانونی تنظیم اسناد و خرید و فروش املاک و حتی مذاکره و میانجی گری بین اعضای خانواده که با یکدیگر مشکلاتی دارند، از وکیل خانواده استفاده می‌کنند.

به طور کلی لازم است بدانید که در بین حقوقدانان و قانون حقوقی کشور، وکیل خانواده به وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌شود که در حوزه دعاوی حقوقی مرتبط با خانواده اعم از قوانین مدنی، حمایت خانواده و آیین دادرسی، آگاهی و دانش کافی را به دست آورده است. بیشتر موارد مراجعه به وکیل خانواده در خصوص دعاوی مرتبط با ازدواج، طلاق، مهریه و نفقه است.

وکیل خانواده-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نمونه‌هایی از مراجعه به وکلای خانواده

در صورتی که زوج‌ها قصد جدایی داشته باشند یا خانم مایل باشد در حین زندگی با آقا مهریه خود دریافت کند به وکیل خانواده مراجعه خواهد کرد. گاهی در جریان زندگی دلیلی برای جدایی و طلاق وجود ندارند و زن نیز قصد دریافت مهریه خود را ندارند، تنها خواهان دریافت نفقه است که در چنین حالتی مراجعه به وکیل خانواده لازم به نظر می‌رسد.

همچنین گاهی به دلیل اتفاقاتی مثل خیانت یا دعوا بین زوجین یا دخالت خانواده‌‍‌های زوج‌ها در زندگی آن‌ها، یکی از زوج‌ها درخواست طلاق می‌کند، اما زوج دیگری راضی نیست، در چنین شرایطی می‌توان به یک وکیل خانواده خبره و متبحر مراجعه کرد و از وی خواست تا میانجی گری کند. حتی می‌توان از وکلای خانواده درخواست کرد تا طرف مقابل را با دادن مزایا و شرایطی به طلاق راضی کند تا دردسر خاصی برای جدایی وجود نداشته باشد.

گاهی در جریان طلاق و جدایی، والدین بر سر نگهداری کودک توافق ندارند که در چنین شرایطی هم باید به وکلای خانواده مراجعه کرد. وکلای خانواده با شنیدن اظهارات دو طرف متوجه خواهند شد کدام یک صلاحیت بیشتری برای نگهداری کودک دارند و بر همین اساس لوایح و مستندات را فراهم کرده تا کودک نزد پدر یا مادر دارای صلاحیت نگهداری شود و بیش از این آسیب نبیند.

وکلای خانواده می‌توانند در نقش مشاور نیز ظاهر شده و با برگزاری جلساتی مشکلات میان مراجعه کنندگان را مورد بررسی قرار دهند و بستری را فراهم کنند که قبل از مراجعه به دادگاه مشکل به راحتی و بدون پرداخت هزینه دادرسی و بروکراسی‌های اداری حل شود.

تمامی موارد مراجعه به وکیل خانواده مربوط به دعوا و درگیری والدین و حضانت فرزندان و مسائل مرتبط نیست. گاهی مراجعه کنندگان در خصوص مشاوره برای مسائل مربوط به فرزندخواندگی یا گرفتن حضانت فرزندان از بهزیستی یا رحم جایگزین به وکلای خانواده مراجعه دارند.

وکیل خانواده-کاماپرس

چرا مراجعه به وکیل خانواده ضروری و مهم است؟

در هر صورت اگر برای مشکلات خود نیاز به وکیل باید به بهترین شخص در این حوزه مراجعه داشته باشید تا با گرفتن مشاوره مناسب و ارائه مدارک لازم به وی بهترین راه حل و روش به شما پیشنهاد شود و سپس در جریان مسائل حقوقی قرار گرفته و به دادگاه مراجعه کنید.

بهترین وکلای خانواده در سایت حقیقت گستر پارسیان

به منظور دریافت وقت برای مشاوره با بهترین وکلای خانواده و مذاکره با آن‌ها برای برعهده گرفتن وکالت شما لازم نیست به صورت حضوری مراجعه داشته باشید، کافی است به صورت اینترنتی نام موسسه حقیقت گستر را جست و جو کرده و از این درگاه به راحتی و در کمترین زمان ممکن وکیل خانواده انتخاب کنید.

تمامی وکلای حوزه‌های مختلف این مجموعه توانمند و مناسب هستند و همه تلاش و دانش خود را برای ارائه بهترین راه حل و روش برای باز پس گیری حق تضییع شده مراجعه کنندگان خود به کار می‌بندند.

این موسسه در هر یک از مباحث حقوقی دارای یک دپارتمان تخصصی متشکل از وکلای متخصص آن حوزه بوده و پرونده موکلین پس از دریافت، مستقیما به دپارتمان مخصوص و یک وکیل مجرب ارجاع می‌شود. با انتخاب موسسه حقیقت گستر برای انجام امور حقوقی خود می‌توانید از مزایای ارائه گزارش مستمر به موکلین توسط واحد مستقل (CRM) و امکان مشاهده وضعیت پرونده در وبسایت و اپلیکیشن مخصوص بهره‌مند شوید.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­ توانند به وبسایت /https://www.haghgostar.com مراجعه کنند.

تمام اعضای مجموعه در تلاش هستند تا با رعایت مصلحت و غبطه موکل، روند پرونده با پیگیری منظم و مستمر و در چارچوب قانون به بهترین شکل انجام شود. (با حقیقت گستر هوشمندانه پیروز شوید).

جهت اعطای وکالت و بهره‌مندی از خدمات موسسه حقیقت گستر، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن همراه: 09193756168 – 09193756169

تلفن ثابت: 02191300024 – 02191300023

آدرس موسسه: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، پلاک ۵۳، واحد ۱۸

انتهای پیام

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز