وقتی هیچ کتابی نایاب نیست!

بانک کتاب ناهید

همه ما گاه، گاهی سر و کارمان به چالش خرید کتب مدنظرمان از کتابفروشی‌های تو در توی میدان انقلاب و قفسه‌های رنگارنگ این شهر کتاب و آن کتاب‌کده در سطح شهر می‌افتد.

به گزارش کاماپرس، گشت و گذاری که برای یافتن هر کتابی در این هزارتو، گاهی چندان هم دلچسب نیست. از جستجوی این کتاب و آن کتاب در مراکز عرضه کتب تخصص و عمومی گرفته تا البته، گره ترافیک و مشکلات رفت و آمد به این مراکز، همه و همه از دلایلی است که نه تنها، رغبت پیدا کردن کتاب مورد علاقه‌تان را از شما می‌گیرد، که گاها نیز با این همه مصائب، عطای آن را به لقایش می‌بخشید.

مجموعه بانک کتاب ناهید  اما راه حلی بی‌دردسر و ساده‌ای را پیش پای شما گذاشته است. مجموعه‌ای که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و هزاران کتاب را به دست علاقمندان و متقاضیان آن در حوزه‌های مختلف رسانده است.

کتاب

راز آسمان پایتخت

این مجموعه جامع، فعالیت‌های خود را در قالب برنامه فروش حضوری و آنلاین و همچنین، ارسال کتب کمک آموزشی، خرید کتب رمان و شعر، دانشگاهی، فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، حقوق، کشاورزی، علوم پایه پرستاری، روان شناسی، فلسفه، هنر، تربیت بدنی، تاریخ، معارف و ادیان و بسیاری از حوزه‌های متنوع به سراسر کشور متمرکز کرده و به این شعار، جامه عمل پوشانده که، “هیچ کتابی نایاب نیست”.

از جمله فعالیت های این مجموعه فروش حضوری و آنلاین و ارسال کتب لاتین دامپزشکی، کتب کمک آموزشی، دانشگاهی، پزشکی، مهندسی، علوم ورزشی، کودک و نوجوانان و … به سراسر کشور می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کتاب ناهید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز