ورود «مادیران» به بازار محصولات تهویه مطبوع

گروه مادیران به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه لوازم خانگی؛ با عرضه محصولات جدید برای اولین بار وارد بازار سیستم‌های تهویه مطبوع شد.

به گزارش کاماپرس، گروه مادیران با سابقه بیش از 50 سال فعالیت، به عنوان یکی از برندهای تولید و عرضه لوازم صوتی، تصویری و لوازم خانگی در ایران شناخته شده است. در حال حاضر مادیران، صنایع متعددی از لوازم خانگی تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه‌گذاری ساختمانی و غیره را پوشش می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی گروه صنایع لوازم خانگی مادیران، این مجموعه با حضور در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات که از 13 تا 16 مهر در تهران برگزار شد، به دنبال  معرفی کالاهایی متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران از جنوب تا شمال کشور  است. در همین راستا، تثبیت جایگاه و همچنین پوشش بازاری هدفمند برای کالاهای تولید شده در مجموعه، از دیگر اهداف شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط محسوب می‌شود.

همچنین این مجموعه طی سال‌های اخیر با حضور مستمر در نمایشگاه‌های لوازم خانگی در سراسر کشور، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در تولید و عرضه لوازم خانگی ایران به معرفی محصولات و تکنولوژی‌های به‌روز این صنعت پرداخته است.

راز آسمان پایتخت

معرفی کولرگازی TCL در مجموعه مادیران

 روابط عمومی مادیران با اشاره به معرفی کولرهای گازی برند TCL از سوی این مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات تهران، اعلام کرد: برند TCL به‌عنوان سومین برند جهانی در عرضه محصولات تهویه مطبوع، کالاهایی با مصرف انرژی پایین و راندمان بالا تولید می‌کند. در همین راستا به دنبال معرفی کولرهای گازی دیواری و پنجره‌ای مجهز به کمپرسورهای متنوع پیستونی و روتاری با تکنولوژی اینورتر هستیم.

معرفی محصولات جدید تهویه مطبوع در نیمه دوم سال

مدیرعامل شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران، در رابطه با برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه نیز اعلام کرد: در نیمه دوم سال، توسعه سبد محصولات لوازم خانگی اصلی و معرفی محصولات جدید تهویه مطبوع از مهمترین اولویت‌‌ها بوده و برای سال آینده نیز سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی شامل داکت اسپلیت‌ها را تولید و وارد بازار می‌کنیم.

شایان ذکر است که گروه صنایع لوازم خانگی مادیران با هدف معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع که از 13 تا 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد، حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : مادیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز