وام 50 میلیونی اجاره به چه کسانی پرداخت نشد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی مستاجران فاقد کد رهگیری، مستاجران فاقد گواهی درآمد قابل قبول از نظر نظام بانکی را از جمله مهم ترین گروه های جامانده از وام 50 میلیونی اجاره برشمرد.

به گزارش کاماپرس، وام 50 میلیونی اجاره تاکنون به 191 هزار مستاجر پرداخت شده و روند پرداخت آن همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفته است پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن به متقاضیان ادامه خواهد یافت.

وی  اعلام کرد: حدود ۹۲۰ هزار نفر برای این وام ثبت نام کردند که ۸۲۸ هزار نفر حائزشرایط شناخته شدند اما تعدادی از متقاضیان به دلیل کامل نبودن استعلام‌های لازم و همچنین نداشتن مدارک مستدل از دریافت وام ودیعه مسکن، جا ماندند.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما، پروانه اصلانی گفت: در حال حاضر کسانی که بانک خود را برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن انتخاب کردند، ۳۵۵ هزار نفر هستند که این افراد با پیامک‌هایی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به آن‌ها اعلام شد، به بانک‌ها برای دریافت وام مراجعه کردند.

راز آسمان پایتخت

به گفته وی، از حدود ۳۵۵ هزار نفری که بانک را برای دریافت تسهیلات وام اجاره مسکن انتخاب کردند، حدود ۲۳۰ هزار نفر در بانک‌ها تشکیل پرونده دادند و ۱۹۱ هزار نفر نیز وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مجموع رقم پرداخت شده طبق تازه‌ترین آمار سه هزار و نهصد میلیاردتومان است.

خانم اصلانی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن برای تهران ۵۰ میلیون تومان و برای سایر شهر‌ها به ترتیب ۳۰ تا ۱۵ میلیون تومان به ازای هر خانوار مستاجر واجد شرایط است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 50 میلیونی اجاره به چه کسانی پرداخت نشد؟

  1. کریم نجفی گفته:

    سلام من کریم نجفی هستم اردبیل ومشگین شهر روستای جلایر هستم ماشین ومسکن جایزه هدیه میدهد ۵۰۰ملیون تومان مبلغ بده من بیکارهستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز