چرا وام سهام عدالت واریز نمی شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

با اینکه مسئولان سپرده گذاری مرکزی و بانک های ملی و تجارت از تسهیل روش پرداخت وام سهام عدالت خبر می‌دهند، ‌اما هنوز خیلی از سهامداران برای دریافت این وام مشکل دارند.

به گزارش کاماپرس، طبق گفته مسئولان کارت اعتباری سهام عدالت به روش غیر حضوری صادر می شود و سهامداران با مراجعه با سایت بانکهای ملی و تجارت و طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت می توانند کارت اعتباری یا همان وام سهام عدالت را دریافت کنند.

اما مشکلات زیر ساختی باعث شده خیلی از سهامداران از دریافت این کارت اعتباری نا امید شوند. با این اوصاف محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد معتقد است این سرویس، به صورت ترکیبی از سیستم‌های بانکی بانک ملی و سیستم‌های سازمان‌های بورس، ثبت احوال، ثبت شرکت ها و حتی سامانه‌های سازمان هایی مثل وزارتخانه های صمت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی تکمیل شده و به همین دلیل، گاهی مشکلاتی در برقراری و استفاده از این سرویس‌ها وجود دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

طبق گفته محمودزاده زیرساخت ایجاد شده به نحوی است که همه فرآیند به شکل غیر حضوری انجام می‌شود و نیازی به حضور در واحدهای بانک نیست. اما خیلی از سهامداران در همان مرحله ثبت نام به مشکل خورده اند و نتوانسته اند مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

راز آسمان پایتخت

محمودزاده از حل این مشکل و صادر شدن کارت اعتباری خبر می دهد: تمام برنامه ای که مدنظر بانک ملی بوده انجام شده و بعد از رفع مشکلاتی که به وجود آمده بود، نزدیک به ۳ هزار کارت اعتباری توسط این بانک صادر شده است.

طبق گفته محمودزاده برای دریافت کارت اعتباری یا وام سهام عدالت در شعب بانک ملی، اگر زیرساخت لازم یعنی تلفن هوشمند و سیمکارت با کدملی مرتبط، وجود داشته باشد، ۱۰ دقیقه تا یک ربع بیشتر وقت نمی‌گیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “چرا وام سهام عدالت واریز نمی شود؟

  1. دکتر گفته:

    بنده از همین جا یعنی ….خدمت مسول خسته نباشید عرض میکنم و میگم که مردک مفتخور …خوردی … چرا اینقدر دروغ میگوید لقمه حرام با شما چه کرده که حیا و شرم نمیکنید

  2. علی گفته:

    من کارتم صادر شده چرا هیچ نمیدونه وام میدن نمیدن هر کجا میری میگن نمیدونن کی باید مسئولیت بپذیره
    چرا خرید رو کارت زدین من جوان مجرد خرید به چه دردم میخوره اقا مسئول
    خدا لعنت کنه شمارو

  3. سید گفته:

    با سلام من ثبت و احراز هویت کردم و ۱۰۰ هزار تومن حین ثبت نام باید خرید میزدی که واریز کردم تمام شد بعد یک هفته کارت اومد زمرد تجارت فعال کردم ولی وام ریخته نشده آقایون مسئول چطور میشه زود صد هزار تومنو برمیدارین و کارت صادر میکنین ۳۰ هزار تومنم برای فعال کردن پیامک برمیدارین با کارمزد پس چرا وام و نمیریزین . مردم ثبت نام نکنین اینا مشکلشو باز کردن حساب بانکیه نه پول واریز کردن به بانک تجارت هم میرم میگن به ما ربطی نداره به تهرانم زنگ میزنم میگن از بانک بپرس .

  4. بدبخت گفته:

    منم ثبت نام کردم کارت برام اومده۲۸تومن از اون صدتومنمو برداشتن۷۲تومنش مونده دیگه نه وام هست توش نه اعتبار خرید هست نمیدونم میریزن یا نمیریزن توله سگها الکی تو همه سایت ها پر کردن۳روزه وام بگیرین درحالیکه فقط اون صدتومنو میخوان تا حساب باز کنیم هیچ کوفتی هم داخل کارت نمیریزن کسی هم نیست جوابگو باشه اگه کسی نتیجه ای گرفت از پیگیری ها اینجا منتشر کنه مام در جریان باشیم لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز