سود سهام عدالت به شب عید 1400 می رسد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

گفته می‌شد با اقدامات جدید شورای عالی بورس، سود سهام عدالت قبل از پایان سال به حساب سهامداران واریز می‌شود، اما فعلا خبری از سود نیست.

به گزارش کاماپرس،سود سهام عدالت سال ۹۸ هنوز به حساب سهامداران مستقیم و غیر مستقیم واریز نشده است . سوال بیشتر سهامداران این است که آیا در روزهای پایانی سال ۹۹ ،‌سرانجام سود سال ۹۸ به حساب آنها واریز می شود یا نه؟

از ماهها پیش بیشتر مسئولان سهام عدالت از واریز سود تا پایان سال خبر دادند،‌حتی چند روز پیش هم خبرهایی درباره اقدامات جدید شورای بورس برای حل مشکل واریز سود سهام عدالت شنیده شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در خبرها آمده بود شورای عالی بورس می خواهد پیچیدگی هایی که در نحوه پرداخت سود سهام افرادی را که روش مستقیم انتخاب کرده اند و افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده اند، حل کند.

راز آسمان پایتخت

بر این اساس اعلام شد، سهامداران روش مستقیم، سود خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت می کنند . همچنین سود سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند هم به همان روش سهام داران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز می شود.

واریز سود شاید در سال ۱۴۰۰

با این اظهار نظرها سهامداران گمان می کردند پیچیدگی ها و مشکلاتی که سر راه واریز سود وجود داشته برطرف شده و تا پایان سال می توانند سود سهام را در حسابشان ببینند.  اما مهدی سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی از واریز سود سهام در سه ماه اول سال آینده خبر می دهد.

بنا بر اعلام سعادتی به دلیل درگیری مجلس با بودجه، قراراست در سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز شود. او حتی از حل مشکل جاماندگان و کسانی که سهام عدالت ندارند و وضعیت سهام متوفیان هم خبر داده است و این که قرار است سازو کاری تعریف شود تا برای سه ماه آینده سود سهام عدالت واریز شود. البته این بار هم خبری از یک تاریخ مشخص نیست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز