سود سهام عدالت 400 هزار تومانی را چگونه بگیریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سود سهام عدالت افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند، حدود ۴۰۰ هزار تومان و سود سهام ۵۰۰ هزار تومانی هم حدود ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

به گزارش کاماپرس، سهامداران منتظر اعلام تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت هستند، اما هنوز مشخص نیست که سرانجام سود سهام عدالت سال ۹۸ در روزهای پایانی سال به حساب سهامداران واریز می شود، یا اینکه قرار است در سه ماهه اول سال آینده تکلیف آن روشن شود.

با این اوصاف علی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس از میزان سود سهامداران خبر داده است. طبق گفته رئیس سازمان بورس سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند، حدود ۴۰۰ هزار تومان است. برای سهامدارانی هم که برگه سهام ۵۰۰ هزار تومانی دارند، حدود ۲۰۰ هزار تومان سود واریز می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

طبق اعلام دهنوی، سودی که شرکت‌های سرمایه گذاری تصمیم گرفتند به سهامداران خود بدهند ٢٠٠هزار تومان است. همچنین مبلغ این سود برای افرادی که روش مستقیم و افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، اگر سهام خود را نفروخته باشند تقریبا ٢٠٠هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و شرکت ها تقسیم سود را تا پایان سال در وجه سپرده گذاری مرکزی پرداخت می‌کنند .

سود سهام عدالت چگونه پرداخت می‌شود؟

طبق اعلام رئیس سازمان بورس، شماره حساب سهامداران با توجه به مباحث سجام در اختیار است و از طریق سپرده گذاری مرکزی واریز می‌شود و با توجه به اطلاعات در سجام مشخص می‌شود که هر شخص چه میزان سهام دارد و از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی سود پرداخت می‌شود.

اما تاریخ واریز سود هنوز مشخص نیست. به گفته دهنوی اگر شرکت‌های سپرده گذاری همکاری نکنند ممکن است بخشی از واریز به آن طرف سال موکول شود. حتی ممکن است سود سهام عدالت در دوقسط پرداخت شود. یعنی نصف سود در روزهای پایانی سال به حساب کسانی که در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند، واریز می‌شود و مابقی قسط در سال آینده به حساب سهامداران واریز می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود سهام عدالت 400 هزار تومانی را چگونه بگیریم؟

  1. ساز شکسته گفته:

    بچه که بهانه میگیره پفک نمکی میدن دستش دقیقا مبلغ واریزی همین حکایته حتما هم این شبها خواب ندارن از این مبلغ زیاد که میخان بدن مردم خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز