وام سهام عدالت بدون سود را از چه بانکی بگیریم؟

لست سکند

کسانی که سهام عدالت دارند و هیچ سهمی از آن را نفروخته‌اند، می‌توانند تسهیلات یا وام ۱۴ و ۷ میلیون تومانی بدون سود بگیرند.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، کسانی که سهام عدالت دارند و متقاضی دریافت تسهیلات و وام هستند باید برای دریافت کارت اعتباری به دو بانک ملی و تجارت مراجعه کنند.

همانطور که اعلام شده است سهامدارانی که برگه سهام یک میلیون تومانی دارند، می توانند برای تسهیلات ۱۴ میلیون تومانی ثبت نام کنند. سهامدارانی که ارزش برگه سهام آنها ۵۰۰ هزار تومان است هم می توانند برای دریافت تسهیلات ۷ میلیون تومانی در سایت بانک های ملی و تجارت ثبت نام کنند.

البته طبق گفته مسئولین قرار بود بقیه بانک ها هم در لیست پرداخت تسهیلات سهام عدالت قرار بگیرند،‌اما هنوز این بانک ها معرفی نشده اند. با این اوصاف و تا اطلاع مسئولان و معرفی بانک های جدید، متقاضیان می توانند با مراجعه با سایت و اپلیکیشن های معرفی شده از طرف دو بانک ملی و تجارت برای دریافت این وام ثبت نام کنند.

اقساط وام سهام عدالت چقدر است؟

راز آسمان پایتخت

وام سهام عدالت در قالب کارت اعتباری و با ضمانت خود سهام به متقاضیان پرداخت می شود؛ به صورت اقساطی یا یکباره به بانک بازگردانده می شود.
اگر متقاضی وام ، کل مبلغ تسهیلات را تا 36 روز پس از دریافت آن به صورت یکجا برگرداند، تسویه به طور کامل انجام شده است و سودی به آن تعلق نمی گیرد.

اما اگر مبلغ تسهیلات پس از انقضای این مدت به بانک بازنگردد، بازپرداخت آن در اقساط 36 ماهه و با نرخ 18 درصد است. بنابراین کسانی که وام ۱۴ میلیون تومانی دریافت کنند باید ماهانه حدود ۴۶۰ هزار تومان قسط بپردازند و کسانی که وام ۷ میلیون تومانی بگیرند، اقساط ماهانه وام آنها حدود ۲۳۰ هزار تومان در ماه می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز