هونگچی وارداتی؛ رولزرویس بهمن موتور چقدر قیمت دارد؟

هونگچی-اچ-5
تور لحظه آخری-کاماپرس

هونگچی اچ 5 معروف به رولزرویس چینی که توسط بهمن موتور به کشور وارد شده، در سامانه یکپارچه علی‌الحساب 1 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس هونگچی برندی چینی زیر مجموعه شرکت فاو است که تنها خودروهای لوکس تولید می‌کند. اچ 5 سدانی از این برند است که عنوان لوکس‌ترین خودروی وارداتی به ایران را از آن خود کرده است. به نظر می‌رسد قیمت نهایی این محصول بسیار بیش از قیمت علی‌الحساب اعلام شده خواهد بود.

مشخصات فنی هونگچی اچ 5

موتور 1/5 لیتری و توربوشارژ این خودرو قادر به تولید حداکثر 169 اسب بخار قدرت است. به‌علاوه گشتاور تولیدی توسط آن نیز به 285 نیوتن متر می‌رسد. بیشترین سرعت اچ 5 به 215 کیلومتر در ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا 100 آن نیز 9.5 ثانیه است. گیربکس خودرو نیز از نوع هفت سرعته دوکلاچه بوده و مصرف سوخت پیشرانه 6/2 لیتر در 100 کیلومتر است.

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

گفتنی است که نسخه دیگری از این خودرو با موتور 2 لیتری ساخته می‌شود که حداکثر قدرت آن 224 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 340 نیوتن متر است. در این نسخه حداکثر سرعت و شتاب نیز ارتقا یافته و به ترتیب 230 کیلومتر بر ساعت و 7/8 ثانیه است.

سایر امکانات رولزرویس بهمن موتور

کابین اچ 5 به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ایربگ جانبی، پرده‌ای و زانوی راننده مجهز است. سیستم صوتی به کار رفته در این خودرو نیز از نوع پیشرفته بوده و شامل یک صفحه نمایش لمسی 12/6 اینچی و 8 بلندگو می‌شود. علاوه بر این از قابلیت میرور لینک تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند.

رولز رویس چینی از سنسور هشدار نقطه کور، هشدار بین خطوط و سیستم کمکی تثبت بین خطوط بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن نیز می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها، سنسور پارک در جلو و عقب و سنسور تصادف از جلو اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “هونگچی وارداتی؛ رولزرویس بهمن موتور چقدر قیمت دارد؟

    • ساسان گفته:

      عزیز بازار داخل رکود متاسفانه بیشتر اونایی ک ماشین چینی میگیرند تمام سرمایشون اصلا نباید. این کار کنی خب ماشین شده ب چشم سرمایه سرمایه گذاری می‌بینید کاش این طرز تفکر نبود بازار ایران خیلی بهتر بود الان حسرتش بخوری سودش دولت می‌کنه ضررش ملت

    • غربزده گفته:

      دوست عزیز من
      هرچقد کاسه بیاری همونقد اش میخوری
      رولزرویس 450 هزار دلار
      این ماشین 30 هزار دلار.

  1. علیرضا عبدالله پور گفته:

    میشه گفت پول بنز رودادوماشین چینی خریداین اتفاق فقط درکشورمااتفاق می افته .متاسفانه ..کاش …..

  2. مجید گفته:

    ماشین چینی هر کارش کنید باز اصالت چینی داره و هنوز به پای راپن کره آمریکا فرانسه نمیرسه. ارزش خرید نداره چون چینیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز