جدیدترین قیمت انواع پژو پارس در بازار / قیمت روز خودرو

بر اساس آخرین اخبار بازار خودرو، قیمت پژو پارس سال XU7P در بازار به ۴۹۵ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین قیمت پژوپارس LX با کمی کاهش به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت روز خودرو پژو پارس با توجه به شرایط اقتصادی بازار و نرخ ارز از نوسان بالایی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش قیمت روز خودرو پژو پارس در مدل‌های مختلف را بررسی می‌کند.

معرفی کلی پژو پارس

پژو پارس را می‌توان یک فیس‌لیفت موفق از پژو 405 دانست که از سال 79 توسط ایران‌خودرو معرفی و روانه بازار شد. این خودرو با ظاهری جذاب‌تر و آپشن‌هایی بیشتر نسبت به پژو 405، توانست به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ایران تبدیل شود. پژو پارس همچنان بر روی خط تولید قرار داشته و تا به امروز نسخه‌های مختلفی از آن مانند پژو پارس سال، پژو پارس LX و پرشیا اتوماتیک روانه بازار شده است.

پژو پارس-کاماپرس

انواع پژو پارس موجود در بازار

پژو پارس در حال حاضر در دو تیپ با نام‌های پارس سال (با پیشرانه 1.8 لیتری XU7) و پارس LX (با پیشرانه 1.6 لیتری TU5) عرضه می‌شود. ایران خودرو همچنین از اوایل سال 1401 تیپ‌های جدیدی با عنوان «پارس سفارشی» و «پارس سفارشی ELX» را روانه بازار کرد. در مدل پارس سفارشی 2 آپشن رینگ آلومینیوم و ترمز عقب دیسکی اضافه و شیشه‌های عقب دودی شد. در پارس سفارشی ELX علاوه بر این آپشن‌ها، چند ویژگی جدید دیگر مانند سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد تایر، آینه تاشو برقی، صندلی برقی و مالتی مدیا نصب و اضافه شد.

راز آسمان پایتخت

بررسی امکانات پژو پارس

رانندگی با پژو پارس تفاوت زیادی با سمند، 405 یا محصولات مشابه ندارد، تنها تفاوت آن بهره‌‌مندی از ستون‌های باریک و دید مناسب‌تر نسبت به محصولات خانواده سمند بوده که آن را برای استفاده در مسیرهای درون‌شهری مناسب کرده است. عایق‌بندی کابین پژو پارس نیز نسبت به خودروهای اقتصادی داخلی مطلوب‌تر بوده و صدای پیشرانه کمتری وارد کابین می‌شود. فرمان پژو پارس نیز استحکام بالایی داشته و خودرو در سرعت‌های بالا پایداری مناسبی از خود نشان می‌دهد.

در رابطه با مصرف سوخت نیز تفاوت‌های زیادی بین تیپ‌های مختلف پژو پارس وجود دارد. به عنوان نمونه پژو پارس سال با استفاده از پیشرانه 1.8 لیتری هشت سوپاپه مشترک با پژو 405، مصرف سوخت بالایی دارد. مصرف سوخت در پارس LX‌ یا پارس اتوماتیک کمی کاهش داشته و بهینه‌تر شده است.

با تمام این تفاسیر، پژو پارس یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران به شمار می‌رود. خرید و فروش پژو پارس در بازار خودروهای کارکرده نیز رونق خوبی دارد. البته افزایش قیمت سوخت در دو دهه اخیر برخی از مشتریان پرشیا را به سمت سدان‌های کم‌مصرف‌تر مانند 206 صندوق‌دار کشانده است. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش مناسب، امکانات رفاهی بالا در نسخه فول، شبکه گسترده خدمات پس از فروش و آشنایی تعمیرکاران با پرشیا از نقاط قوت و در مقابل عملکرد نه چندان مناسب موتور و گیربکس در نسخه MPI، استهلاک بالا، افزایش هزینه‌های نگهداری، گران بودن قطعات ظاهری برخی از نقاط ضعف این خودرو محسوب می‌شود. بازه قیمت روز خودرو پژو پارس بسته به مدل و شرایط خودرو از 150 تا 600 میلیون تومان متغیر است.

پژو پارس-کاماپرس

قیمت روز خودرو پژو پارس

نام خودرو

کارکرد مدل

قیمت

پژو پارس دنده‌ای

58 هزار کیلومتر 95

369 میلیون تومان

پژو پارس سفارشی

28 هزار کیلومتر 1401

485 میلیون تومان

پژو پارس موتور جدید

13 هزار کیلومتر 1401

490 میلیون تومان

پژو پارس XU۷P سال

صفر 1402

495 میلیون تومان

پژو پارس موتور جدید

صفر 1402

503 میلیون تومان

پژو پارس LX دنده‌ای

42 هزار کیلومتر 1400

535 میلیون تومان

پژو پارس LX دنده‌ای

60 هزار کیلومتر 1401

605 میلیون تومان

پژو پارس ELX-TU۵

صفر 1401

640 میلیون تومان

* پژو پارس سفارشی مدل 1401 با گیربکس دنده‌ای و موتور و بدنه سالم 485 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو 28 هزار کیلومتر کارکرد داشته و 10 ماه بیمه، فضای کابین جادار، خدمات پس از فروش، بازار خرید و فروش و کارکرد کم نسبت به سال برخی از مزایای آن است.

*قیمت روز خودرو پژو پارس LX دنده‌ای مدل 1400 با 42 هزار کیلومتر کارکرد و وضعیت فنی و بدنه سالم، 535 میلیون تومان کارشناسی شده است. 12 ماه بیمه باقیمانده، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و خدمات پس از فروش مناسب از مهمترین نقاط قوت این خودرو به حساب می‌آید.

*پژو پارس موتور جدید مدل 1401 با 13 هزار کیلومتر کارکرد، 490 میلیون تومان تعیین قیمت شده است. وضعیت فنی و بدنه این خودرو سالم بوده و فضای کابین جادار، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و کارکرد کم نسبت به سال از مهمترین نقاط قوت این خودرو به شمار می‌رود.

*پژو پارس کارشناسی شده مدل LX دنده‌ای سال 1401 با 60 هزار کیلومتر کارکرد، حدود 605 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور و بدنه این خودرو سالم بوده و 4 ماه بیمه، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و خدمات پس از فروش مناسب از مزایای آن است.

*قیمت روز خودرو پژو پارس مدل 1395 با گیربکس دنده‌ای و 58 هزار کیلومتر کارکرد، 369 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 12 ماه بیمه باقیمانده، فضای کابین جادار، بازار خرید و فروش مناسب و کارکرد کم نسبت به سال از نقاط قوت این خودرو به حساب می‌آید.

پژو پارس-کاماپرس

قیمت روز خودرو پژو پارس صفر

*پژو پارس صفر با موتور جدید و گیربکس دنده‌ای نیز با قیمت 503 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فضای کابین جادار، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، خدمات پس از فروش مناسب و بازار خرید و فروش پر رونق از نکات مثبت این خودرو است.

وبسایت و اپلیکیشن همراه مکانیک به عنوان مرجعی امن و به‌روز برای خرید، فروش، کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، شرایط را برای خریداران و فروشندگان انواع مدل‌های خودرو تسهیل کرده است. در این میان مشاوره تخصصی خرید و فروش خودرو، خرید مطمئن خودروی صفر و کارکرده با ضمانت 100 درصدی کارشناس، فروش خودرو به بهترین قیمت و در کمترین زمان، ارائه خدمات پس از فروش مثل بیمه بدنه، امداد جاده‌ای و سوخت رسانی در محل و در نهایت همراهی کارشناس حقوقی در زمان عقد مبایعه‌نامه، تعویض پلاک و دفاتر اسناد رسمی از مهمترین مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت انواع پژو پارس در بازار / قیمت روز خودرو

  1. لیلا گفته:

    به نظر من پژو پارس نسبت به خودروهای سایپا و ایران خودرو قیمت مناسبی دارد مدل 95ان به کوییک صفر ترجیح دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز