هنگام خرید ابزار دقیق صنعتی باید به چه مواردی توجه کرد؟

ابزار دقیق تجهیزاتی مهم برای فعالیت‌های صنعتی و غیرصنعتی محسوب می‌شوند. این ابزارآلات به نوعی علم اندازه گیری و کنترل اتوماتیک را پوشش می‌دهند که در تحقیقات مدرن، صنعت و زندگی روزمره کاربرد فراوانی دارند. سیستم‌های کنترل موتور خودرو تا ترموستات‌های خانگی همگی ابزار دقیق هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دقت اندازه در فعالیت‌های صنعتی بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل صنایع گوناگون، در هر ابعادی، به چنین ابزارهایی احتیاج دارند. همگان متوجه این موضوع هستند که اگر در فعالیت‌های صنعتی با ابعاد بزرگ، مثل پتروشیمی، نفت و … نتوانیم چیزی را اندازه گیری کنیم، تلاش برای کنترل واقعا بیهوده می‌شود.

در جریان فعالیت‌های صنعتی چه چیزی اندازه گیری می‌شود؟

اندازه گیری موارد صنعتی شامل فشار سیالات، سرعت جریان سیال، دمای یک جسم، حجم مایع ذخیره شده در ظرف، غلظت شیمیایی، موقعیت، حرکت یا شتاب ماشین، ابعاد فیزیکی یک جسم، تعداد اشیا و ولتاژ الکتریکی، جریان یا مقاومت و … است.

استفاده از تجهیزات اندازه گیری برای به دست آوردن اندازه دقیق هر یک از موارد مذکور باعث کاهش زمان پردازش و ساخت شده و هزینه‌های سربار را به شدت کم خواهد کرد. به طور کلی ابزار دقیق به کارگران و کارمندان بخش‌های صنعتی این امکان را خواهد داد تا با یک صفحه نمایش بر عملکرد کل تولید کارخانه نظارت داشته باشند و مشکلات را با سرعت بالایی شناسایی و رفع کنند. در نتیجه کاربرد تجهیزات اندازه گیری، بهره‌وری نیروی کار و تولید را افزایش داده و توانایی رقابت این بخش‌ها را بالا می‌برند.

راز آسمان پایتخت

تجهیزات اندازه گیری مورد نیاز برای هر یک از این موارد مخصوص است، اما به صورت کلی شیر کنترل، موتور الکتریکی، هیتر برقی، پوزیشنر ، عملگر و … از جمله ابزارهای مورد نیاز فعالیت‌های صنعتی هستند.

نظر به حساسیت این مورد، همواره به متصدیان بخش‌های صنعتی توصیه می‌شود که بهترین ابزار دقیق اعم از پوزیشنر ، عملگر و مواردی از این قبیل را خریداری کنند تا در جریان فعالیت‌های صنعتی مشکلی ایجاد نشود. با توجه به ابعاد این نوع فعالیت‌ها، در صورت خرید تجهیزات اندازه گیری ناشناخته و ارزان قیمت، جریان کارها مختل خواهد شد و مشکلات زیادی برای کارفرمایان و … به وجود خواهد آمد.

اهل فن همواره به مسئولان بخش خرید تجهیزات و ابزارهای این چنینی توصیه می‌کنند که به دنبال بهترین نوع آن باشند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید. بنابراین بهتر است با مشورت متخصصان این حوزه، بهترین ابزار دقیق برای فعالیت صنعتی خریداری شود.

خرید تجهیزات اندازه گیری از وبسایت ایران صنعت گروپ

یک روش مناسب برای خرید تجهیزات اندازه گیری ، مراجعه به وبسایت ایران صنعت گروپ است. این وبسایت کاربری آسان و راحتی دارد و افراد امکان بازدید از ابزارهای مختلف و آگاهی از جنس و موارد استفاده از آن‌ها را دارند. مسئولان فروشگاه ایران صنعت گروپ بعد از یک سال بررسی جوانب مختلف و جلسه‌های گوناگون، وبسایت خود را راه اندازی کردند. با اینکه کمتر از یکسال از راه اندازی این سایت می‌گذرد، اما تاکنون توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

دریافت مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه، معرفی تجهیزات مقرون به صرفه موجود در بازار با اطلاعات فنی، صداقت داشتن در ارتباط با مشخصات محصول و خرید محصولات به قیمت منصفانه به واسطه دسترسی به قیمت‌های کف بازار، تحویل درست و به موقع کالاهای خریداری شده و … از جمله مزیت‌های وبسایت ایران صنعت گروپ هستند. لازم به ذکر است که تمامی کالاها و محصولات موجود در وبسایت ایران گروپ از واردکنندگان اصلی تهیه می‌شوند و اجناس تقلبی و غیراصلی در این مجموعه وجود ندارد.

فروش ویژه ابزار دقیق در ایران صنعت گروپ

با مراجعه به وبسایت ایران صنعت گروپ، گزینه فروش ویژه ابزار دقیق را مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر ابزارهایی مانند شیرهای پنوماتیک پیستونی سری وی500 برند پروولو، اکچویتور برقی پروولو 220 ولت، لیتر شمار مکانیکی ووزل، ترانسمیتر دما اندرس هاوزر مدل تی آر 11، اکچویتور برقی 220 ولت برند مگا ولفت، شستی استوپ ضدانفجار کورتم و … با قیمت ویژه به فروش می‌رسند.

فروشگاه اینترنتی ایران صنعت گروپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و مشتریان با خیال آسوده امکان خرید از آن را دارند. در صورتی که مشتریان برای خرید ابزار و تجهیزات مورد نظر خود نیاز به مشورت داشته باشند، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز