همه چیز را درباره یکی از بزرگ ترین هتل های تهران بدانید

لست سکند

تهران از روزگار قدیم تاکنون به دلیل موقعیت سیاسی و جغرافیایی که دارد، میزبان مسافران، گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی زیادی است و به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شده است. هتل پارسیان استقلال یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران است که ساختمان بلند آن در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر به آسانی دیده می‌شود. مسافران تهران که قصد اقامت در چنین هتلی را دارند، به راحتی و با چند کلیک می‌توانند رزرو هتل استقلال تهران را انجام دهند.

به گزارش کاماپرس، مسافرانی که قصد سفر به تهران در آب و هوای پاییزی را دارند، بهتر است قبل از سفر، رزرو هتل داشته باشند. یکی از هتل‌های مناسب تهران، پارسیان استقلال است که در شمال این شهر قرار گرفته است. ویو اتاق‌های هتل پارسیان استقلال تهران زبانزد مسافران و توریست‌های داخلی و خارجی است و با رزرو اتاق در آن امکان مشاهده زیبایی های شهر تهران وجود دارد. با رزرو اتاق در هتل استقلال تهران به راحتی می‌توان به پارک ملت، میدان تجریش، کاخ موزه سعدآباد و کافه‌ها و رستوران‌های ولیعصر رفت و از این فضاها لذت برد.

به علاوه این هتل فاصله کمی با محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، مرکز همایش‌های صدا و سیمای ایران و سالن اجلاس سران دارد و به همین دلیل مورد توجه افرادی است که با مقاصد کاری به شهر تهران سفر می‌کنند.

ویژگی هتل استقلال تهران و انواع اتاق‌های آن

این هتل دو برج شرقی و غربی دارد. قسمت غربی آن سال 1341 افتتاح شد، اما سال افتتاح برج شرقی این هتل 1351 اعلام شده است. با وجود اینکه برج شرقی دیرتر از غربی افتتاح شده، اما طی سال‌های اخیر چند مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل این قسمت نسبت به برج غربی همواره نوسازتر و دارای امکانات به روزتری بوده است.

تعداد اتاق‌های دو برج هتل پارسیان استقلال تهران در مجموع 552 واحد است که به سه نوع یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال تقسیم می‌شوند. تمامی اتاق‌های این هتل تراس دارند و ویو برخی از آن‌ها دامنه کوه و بعضی خیابان ولیعصر و شهر تهران است.

راز آسمان پایتخت

لوکس‌ترین اتاق هتل پارسیان استقلال، سوئیت رویال آن است که درون آن میز ناهارخوری و اتاق جلسه در نظر گرفته شده است. ضمنا در این نوع واحدها صندلی ماساژ، وان، اتاق نشیمن با مبل‌های لاکچری و دیگر امکانات لوکس به چشم می‌خورد.

هتل استقلال تهران-کاماپرس

نگاهی به برخی از امکانات این هتل

این هتل امکاناتی دارد که علاوه بر ساکنان سوئیت‌های رویال، دیگر مسافران نیز امکان استفاده از آن را دارند. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع این هتل با انواع غذاها و نوشیدنی‌ یکی از این امکانات هستند و مسافران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را با خانواده، دوستان و همکاران در این مکان‌ها میل کنند. ضمنا هتل پارسیان استقلال دارای استخری مجهز بوده که همه روزه از ساعت 9 تا 11 شب امکان استفاده از آن وجود دارد.

این هتل گذشته از امکانات مذکور، سالن بزرگی به نام دریای نور دارد که ظرفیت آن هزار نفر است. این سالن‌ برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، همایش‌های کاری و مراسم‌های خانوادگی مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر دریای نور، هتل پارسیان استقلال سالن دیگری به نام نوفل لوشاتو و یاس 1 و 2 دارد که این سالن‌ها به مراتب کوچک‌تر از دریای نور بوده و فضای مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های کوچک و خانوادگی یا مراسم‌های خلوت است.

در صورتی که شخصی مایل به رزرو مکانی مناسب در هتل پارسیان استقلال، به منظور برگزاری جلسات کاری یا کارگاه‌های آموزشی باشد، اتاق‌های جلسات این هتل به وی پیشنهاد می‌شود. این اتاق‌ها ظرفیت 10 الی 20 نفر را دارند و دارای امکانات متنوع صوتی و تصویری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز