همه چیز درباره هوندا آکورد 2024

با این‌که در سال‌های اخیر شاسی‌بلندهای خانوادگی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند ولی فروش بالای هوندا آکورد نشان می‌دهد تعداد زیادی از خریداران همچنان یک سدان متوسط را برای رفت و آمدهای روزمره‌شان ترجیح می‌دهند. هوندا آکورد در سال 2023 مورد بازنگری کامل قرار گرفت و مدل 2024 آن نیز آمیزه‌ای از راحتی و عملکرد را در اختیار سرنشینانش قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوندا آکورد مدل 2024 در شش تیپ به بازار عرضه می‌شود و موتورهای هیبریدی آن نیز قابل خریداری هستند. سیستم ایمنی Honda Sensing Safety و نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات و سرگرمی برای همه تیپ‌ها به صورت استاندارد عرضه می‌شود ولی نمایشگر مجازی جزو تجهیزاتی است که باید به صورت سفارشی خریداری کرد.

تیپ‌های LX و EX هوندا آکورد 2024 به یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز شده‌اند که 192 اسب بخار قدرت دارد و نیرویش را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ‌های جلو می فرستد. تست‌های مستقلی که بر روی این تیپ‌ها انجام گرفته، شتاب صفر تا صدی برابر با 7.3 ثانیه را نشان می‌دهد که در مقایسه با تیپ پایه سدان‌های این کلاس شتاب خوبی به شمار می‌آید.

راز آسمان پایتخت

بقیه تیپ‌ها به پیشرانه هیبریدی 2.0 لیتری با 204 اسب بخار نیرو مجهز شده‌اند که آن هم در کنار گیربکس متغیر پیوسته قرار می‌گیرد و نیرو را به چر‌خ‌های جلو منتقل می‌کند. البته به کارگیری یک موتور برقی در این پیشرانه باعث شده عملکرد بالا برود و مصرف سوخت کاهش پیدا کند. شتاب صفر تا صد این پیشرانه هیبریدی 6.5 ثانیه اعلام شده است.

از تجهیزات ایمنی هوندا آکورد 2024 می‌توان به ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، دوربین تشخیص خطوط جاده و علائم رانندگی، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک عقب و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز