همه چیز درباره تویوتا کراون سینیا مدل 2025

آن طور که به گوش می رسد تویوتا کراون سینیا در سال 2025 به تویوتا کراون سدان خواهد پیوست. این شاسی بلند جدید به پیشرانه هیبریدی مجهز خواهد بود و از کابینی لوکس و جادار بهره خواهد برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا کراون سینیا (Toyota Crown Signia) یک شاسی بلند جدید است که در سال 2025 توسط کمپانی تویوتا به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو به جدیدترین پلتفرم تویوتا یعنی TNGA-K مجهز شده است که نرمی و راحتی یک خودرو سواری را به این شاسی بلند می دهد. این شاسی بلند به یک پیشرانه هیبریدی مجهز است از طی چندین سال توسعه یافته و عملکردی عالی به همراه مصرفی کم ارائه می دهد.

پیشرانه هیبریدی تویوتا کراون سینیا مدل 2025 از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری و تنفس طبیعی تشکیل شده است که در کنار دو موتور برقی کنار می گیرد. این موتورها در مجموع می توانند 243 اسب بخار نیرو تولید کنند و تخمین زده می شود در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر فقط 6/7 لیتر بنزین مصرف بشود. سیستم چهار چرخ محرک نیز از تجهیزات استاندارد این شاسی بلند جدید محسوب می شود.

از تجهیزات استاندارد تویوتا کراون سینیا مدل 2025 می توان به شارژر وایرلس تلفن همراه، پنج درگاه یو اس بی، گرمکن صندلی های جلو و غربیلک فرمان، درب صندوق عقب برقی بدون دخالت دست، صندلی های برقی جلو و سیستم ایمنی Toyota Safety Sense 3.0 اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا کراون سینیا مدل 2025 به خاطر طراحی خاصش می تواند پنج سرنشین را در خودش جا بدهد. صندلی های ردیف عقب بسیار راحت و جادار هستند و چنانچه با نسبت 40/60 خوابانده شوند فضای بار بزرگی با طول 1980 سانتی متر در اختیار خواهند گذاشت.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز