رنج روور ایووک 2024 ؛ یک شاسی بلند اصیل و کاربردی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی رنج روور از شاسی بلند ایووک به عنوان یک خودرو پر فروش یاد می‌کند؛ خودرویی که لوکس بودن یک رنج روور اصیل را با قیمتی نسبتاً مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنج روور ایووک مدل 2024 سواری بسیار با کیفیتی دارد و از لحاظ زیبایی ظاهری نیز در سگمنت شاسی بلندهای لوکس، خوش درخشیده است. با این که نمای ظاهری مدل 2024 دستخوش تغییراتی شده، ولی این تغییرات در حد و اندازه ای نیست که  بتوان آن را فیس لیفت نامید. جلو پنجره جدید و چراغ های جلو و عقب باریک‌تر، رویکرد کمپانی سازنده به یک طراحی جدید را به نمایش می‌گذارد.

بزرگ‌ترین تغییر داخل کابین رنج روور ایووک مدل 2024، تبدیل دو نمایشگر آن به یک نمایشگر بزرگ‌تر لمسی است که وسط داشبورد جای گرفته و از طریق این نمایشگر لمسی 4/11 اینچی می‌توان همه چیز را کنترل کرد.

راز آسمان پایتخت

رنج روور ایووک مدل 2024 از یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری توربو و یک باتری 15 کیلوواتی بهره برده است. این خودرو در حالت فقط برقی می‌تواند مسافتی برابر با 63 کیلومتر را بپیماید. همچنین پیشرانه هیبریدی رنج روور ایووک مدل 2024 می‌تواند با بهره گیری از موتور بنزینی سه سیلندر، 304 اسب بخار نیرو و 540 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

هندلینگ رنج روور ایووک مدل 2024 هنگام عبور از معابر شهری عالی است ولی قابلیت اصلی این خودرو در بزرگراه به معرض نمایش گذاشته می‌شود. در واقع، در بزرگراه ابعادش بزرگتر به نظر رسیده و بسیار نرم و راحت است. رینگ‌های 18 و 19 اینچی قابل انتخاب هستند، ولی رینگ‌های 20 اینچی سواری نرم‌تری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنج روور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز