همه چیز درباره فورد موستانگ مدل 2024

تور لحظه آخری-کاماپرس

فورد موستانگ مدل 2024 در چندین تیپ مختلف به بازار عرضه خواهد شد که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند. تیپ EcoBoost Fastback نسبت به قیمتش بسیار می ارزد و تیپ  Dark Horse سواری بسیار با کیفیت و شور و هیجان یک ماسل‌کار ناب را در اختیار مالکانش قرار می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در فورد موستانگ مدل 2024 قدرت حرف اول را می زند و هر تیپ عملکرد خاص خودش را دارد. به این ترتیب، مشخص است که مهندسان فورد بیش از هر چیز بر عملکرد تمرکز داشته اند.

تیپ پایه فورد موستانگ مدل 2024 EcoBoost Fastback نام دارد که با قیمت 30920 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این تیپ به یک موتور چهار سیلندر 2.3 لیتری توربو مجهز شده است که می تواند 315 اسب بخار نیرو و 475 نیوتن متر گشتاور تولید کند و شتاب صفر تا صد را به 4.5 ثانیه برساند. گیربکس از نوع 10 سرعته اتوماتیک است و حداکثر سرعت این تیپ 234 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

همه تیپ های فورد موستانگ مدل 2024 دارای حالت های رانندگی Normal، Sport، Track، Drag وCustom  هستند.

تیپ Dark Horse نه تنها تمرکز زیادی بر عملکرد دارد، بلکه قوی ترین موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی تاریخ فورد را در خودش جا داده است. موتور این تیپ از نوع هشت سیلندر 5.0 لیتری است و می تواند 500 اسب بخار نیرو و 566 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تیپ Dark Horse فورد موستانگ مدل 2024 برای کسانی مناسب است که به رانندگی پر شور و هیجان علاقه دارند. این تیپ قوی ترین خودرو موستانگ است که مجوز تردد در جاده را دارد و برای هیجان بیشتر به گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده است. شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 267 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : فورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز