کوپرا فورمنتور مدل 2023 ؛ رقیب جدید پژو 408 در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاسی بلند فورمنتور یکی از محصولات شاخص برند اسپانیایی کوپرا است. این خودرو اسپرت از طراحی زیبا و انحناداری برخوردار است و از تجهیزات زیادی بهره می برد، لازم به ذکر نیست که برای استفاده خانواده ها بسیار مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کوپرا فورمنتور (Cupra Formentor) با چندین موتور مختلف به بازار عرضه می شود که سواری با کیفیتی در اخیتار سرنشینان قرار می دهند، مدل های هیبرید-چلاگین نیز برای کسانی که ترددهای زیادی دارند بسیار مناسب است.

گفتنی است کوپرا فورمنتور توان رقابت با خودروهایی مانند مرسدس بنز GLA، بی ام و ایکس 2 یا پژو 408 را ندارد و در جایگاهی بعد از آن ها قرار می گیرد.

گفتنی است کمپانی کوپرا در گذشته زیر مجموعه ای از سئات بود و مدتی طول خواهد کشید تا هویت مستقل خودش را به دست بیاورد و محصولاتش تحت تأثیر خودروهای ساخت سئات نباشند. خودروهای رقیب مشتریان خاص خودشان را دارند و فورمنتور باید سخت تلاش کند تا بتواند مشتریان را به سوی خودش جذب نماید.

راز آسمان پایتخت

کوپرا فورمنتور با موتور دیزلی به بازار عرضه نمی شود ولی یک موتور بنزینی 306 اسب بخاری و دو نوع پیشرانه هیبرید-پلاگین در اختیار مشتریانش قرار می گیرند.

از تجهیزات کوپرا فورمنتور مدل 2023 می توان به پنل ابزار دیجیتال، نمایشگر مسیریاب ماهواره ای 12 اینچی، کروز کنترل، چراغ های ال ای دی، نور بالای اتوماتیک و اپلیکیشن های Apple CarPlay و Android Auto نام برد.

کوپرا فورمنتور طول زیادی دارد و فضای زیادی در اختیار سرنشینانش می گذارد. فضای بار نیز بزرگ است و ظرفیت آن به 450 لیتر می رسد. همه تیپ های کوپرا فورمنتور مدل 2023 تنظیمات خوبی برای فرمان دارند، به این ترتیب در همه تیپ ها می توانید تجربه ای دلنشین از رانندگی داشته باشید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز