آلپاین A110 ؛ یک خودرو چالاک و دو نفره

تور لحظه آخری-کاماپرس

آلپاین A110 یک خودرو اسپرت فرانسوی است که رقبایی مانند پورشه 718 کیمن و آئودی TT  را به مبارزه می طلبد. این خودرو روح و جادوی خودروهای دهه 1960 را در خود دارد و تجربه ای بی نظیر از سواری در اختیار سرنشینانش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آلپاین A110 یک خودرو خاص است که بر روی جاده عملکردی بی نظیر از خودش نشان می دهد. با این که ممکن است برخی افراد کیفیت ناب رقبای آلمانی را جذاب تر بیابند ولی به جرأت می توان گفت هیچ رقیبی مانند آلپاین A110 سبک وزن، مفرح و پرتوان نیست.

فعالیت برند آلپاین به چندین دهه قبل باز می گردد و خودرو آلپاین A110 به طور خاص برای کمپانی مادر، یعنی شرکت رنو از اهمیت زیادی برخوردار است. مشتریانی که به دنبال یک خودرو اسپرت و قدرتمند می گردند ممکن است نیم نگاهی به پورشه 718 کیمن، تویوتا سوپرا و آئودی TT بیندازند ولی هیچ کدام حس خاص بودن و افسون این اسطوره فرانسوی را در خود جای نداده اند.

راز آسمان پایتخت

آلپاین A110 فقط با یک پیکربندی بدنه، یک نوع موتور و یک نوع گیربکس به بازار عرضه می شود. این بدان معناست که هر تیپی از آن را خریداری کنید یک کوپه بسیار زیبای دو در خواهید داشت که به یک موتور 1.8 توربو و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک مجهز شده است. همه تیپ ها دیفرانسیل عقب هستند و وزن شان کمتر از 1200 کیلوگرم است. توان موتور در تیپ پایه 248 اسب بخار و در تیپ های GT، S و R در حدود 296 اسب بخار اعلام شده است.

وزن کم آلپاین A110 منافع زیادی برای هندلینگ دارد. سیستم تعلیق پیشرفته و ترمزهای قوی برمبو  نیز هندلینگ را بالا می برند و موتور که در عقب خودرو قرار گرفته است توازنی عالی برقرار می کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز