لندروور دیفندر 130 مدل 2024؛ شاسی بلندی قدرتمند و همه کاره

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با این که لندروور دیفندر یک خودرو اسپرت نیست ولی هندلینگی بی‌نظیر دارد و به خوبی از پس هر شرایطی بر می‌آید. این شاسی بلند آفرودی یکی از بهترین‌های بازار است و موتور پرقدرت آن هیچ کم و کسری ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شخصیت و حس خاصی که لندروور دیفندر دارد، بی همتاست و کارآمدی و کابین بسیار راحت بر جذابیت آن افزوده است. خلاصه کلام این که در مورد لندروور دیفندر هیچ راهی ندارید جز اینکه عاشقش باشید.

لندروور دیفندر مدل 2024 با هر شرایطی مطابقت دارد. سه ردیف صندلی، فضای زیاد و امکان انتخاب چند پیشرانه متفاوت، دست خریداران را بسیار باز می‌گذارد. این شاسی بلند محبوب با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبرید-پلاگین به بازار عرضه می‌شود و حتی امکان انتخاب یک موتور 8 سیلندر سوپرشارژری نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

لندروور دیفندر 130 تقریباً 5.4 متر طول و بیش از 2 متر عرض دارد، به این ترتیب فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته با این ابعاد نباید نگران پارک کردن آن در خیابان باشید چون دوربین‌های زیادی برای سهولت پارک، به کمک راننده می‌آید.

موتور 8 سیلندری که پیشتر از آن صحبت شد شخصیتی خاص به لندروور دیفندر 130 می‌دهد. کافی است دکمه استارت را بفشارید تا غرش آن شما را به یاد جگوار F-Type بیندازد. گفتنی است این دو خودرو از یک نوع موتور 8 سیلندر بهره می‌برند. البته موتور هنگام حرکت در سرعت ثابت تقریباً بی صداست و فقط هنگام عبور از پیچ ها، آن هم اگر شهامتش را داشته باشید که پدال گاز را بفشارید، صدایش بالا می‌رود.

لندروور دیفندر 130 دارای هشت صندلی است و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است. شتاب صفر تا 100 این شاسی بلند 5.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 240 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : لندروور
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز