هیوندای توسان 2024 با فیس لیفت جدید رونمایی شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

نسل چهارم هیوندای توسان از زمان عرضه در سال 2020 یکی از بهترین خودروها در سگمت شاسی بلند بوده است. این خودرو در سال 2024 در میانه عمر خود مورد فیس لیفت قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای توسان با این که رقبای قدری مانند فورد کونا، تویوتا راو4 و کیا اسپورتیج دارد، در سال‌های اخیر همیشه خودرویی محبوب و پرطرفدار بوده و در سال‌های 2021، 2022 و 2023 جایزه بهترین شاسی بلند سال را از آن خود کرده است. البته باید در نظر داشت که رقبایی مانند پژو 3008، اشکودا کاروک و هوندا سی آر-وی نیز به تازگی به‌روزرسانی شده‌اند و همین مساله رقابت را برای هیوندای توسان کمی دشوار می‌کند.

نمای خارجی هیوندای توسان 2024 دستخوش تغییراتی شده و می‌توان گفت همان رویکرد هیوندای سانتافه را در پیش گرفته است. این خودرو از بدنه‌ای حجیم برخوردار شده و چراغ‌های مخفی جلو، جلو پنجره و سپر آن تغییراتی کرده است، با این حال به راحتی می‌توان تشخیص داد که این خودرو یک توسان است.

راز آسمان پایتخت

در تیپ N Line  شاهد یک طراحی خاص برای سپر جلو هستیم. علاوه بر این، جلو پنجره نیز خاص است و رینگ‌ها از نوع 19 اینچی هستند. در این تیپ وسط رینگ‌ها از جنس فیبرکربن ساخته شده و نشان N Line نیز در جای جای بدنه به چشم می‌خورد. بر روی اسپویلر عقب باله‌هایی تعبیه شده و طراحی سپر عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. البته سر اگزوزهای دوتایی همچنان حفظ شده‌اند.

کمپانی هیوندای معتقد است تغییراتی که در کابین داخلی اعمال شده، آمیزه‌ای است از هارمونی و کاربردی بودن. تغییر بسیار مهم کابین این است که نمایشگر لمسی مرکزی مانند هیوندای کونا به نمایشگر راننده متصل شده است. همچنین غربیلک فرمان از برادر کوچک‌تر توسان یعنی هیوندای کونا به عاریت گرفته شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز