آنچه درباره مرسدس بنز 63 AMG-GT مدل 2024 باید بدانید

لست سکند

مرسدس بنز  AMG-GT63 جدید با یک موتور قدرتمند 8 سیلندر به میدان می‌آید و نسخه‌هایی با موتور 6 سیلندر و پیشرانه هیبرید-پلاگین نیز به دنبال آن وارد بازار خواهند شد. این خودرو به رقابتی تنگاتنگ با پورشه 911 خواهد پرداخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل دوم مرسدس بنز AMG-GT63 در ماه اگوست در هفته خودرو مونترری رونمایی شد و بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. مدل 2024 این خودرو بر خلاف مدل قبلی که دیفرانسیل عقب بود به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک 4MATIC مجهز شده است. این سیستم به صورت اتوماتیک میزان نیرویی که باید به هر محور فرستاده شود را تعیین می‌کند.

مرسدس بنز AMG-GT63 مدل 2024 به کمک فنرهای تطبیقی و دیفرانسیل الکترونیکی محدود کننده لغزش مجهز شده است. یک سیستم لیفت نیز روی محورهای آن تعبیه شده که می‌تواند ارتفاع را تا 30 میلی‎‌متر افزایش دهد. این امکان عبور خودرو از دست اندازها را تسهیل می‌کند. همه این آپشن‌ها جزو آپشن‌های استاندارد AMG-GT63 هستند و در نسخه 53 دیده نمی‌شوند.

راز آسمان پایتخت

مرسدس بنز AMG-GT63 مدل 2024 به یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری با دو توربوشارژر مجهز شده است که نیروی خارق‌العاده‌ای برابر با 577 اسب بخار و گشتاوری برابر با 800 نیوتن متر تولید می‌کند. این میزان از نیرو و گشتاور شتاب صفر تا 100 این کوپه را به 3.2 ثانیه می‌رساند. حداکثر سرعت نیز 315 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

گفتی است که نسخه کروک مرسدس بنز AMG-GT63 مدل 2024 تولید نخواهد شد و این نقش به مرسدس بنز SL سپرده شده که از پلتفرمی مشترک بهره می‌برد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز