داچیا داستر جدید؛ شاسی بلندی سرسخت و آفرودی

تور لحظه آخری-کاماپرس

داچیا داستر یک شاسی بلند محبوب و دوست داشتنی است که قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبایش باعث شده طی سال‌های اخیر با استقبال خریداران روبرو شود. علاوه بر قیمت مناسب، نسخه چهار چرخ محرک این شاسی بلند توانایی‌های آفرودی شگفت انگیزی داشته که می‌تواند توجه آفرودسواران را جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل سوم شاسی بلند داچیا داستر که مدل‌های قدیمی‌تر آن در کشور ما با نام رنو داستر شناخته می‌شود، از چهره‌ای جدید برخوردار شده و از همیشه سرسخت‌تر به نظر می‌رسد. برخی از قطعات بدنه نیز از مواد بازیافتی و بدون رنگ ساخته شده تا چنانچه هنگام بیراهه نوردی و یا پارک کردن خراش بردارند، قابل تعویض باشد.

کمپانی داچیا پیشرانه E-Tech  را از کمپانی مادر، یعنی رنو به عاریت گرفته و آن را روی داستر جدید تعبیه کرده است. این پیشرانه از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری و یک موتور برقی تشکیل شده که میزان مصرف را بسیار کم می‌کند. این خودرو با نیروی موتور برقی به حرکت در می‌آید و موتور بنزینی آن فقط هنگام نیاز کار می‌کند.

تیپ TCe 130 توربو یک پیشرانه هیبرید میانه را به کار می‌گیرد و در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به بازار عرضه می‌شود. این تیپ برای عبور از مسیرهای ناهموار مناسب‌تر است و حالت‌های مختلف برای عبور از شرایط متفاوت دارد.

راز آسمان پایتخت

داچیا داستر جدید نسخه برقی ندارد ولی نسخه دوگانه سوز آن که با بنزین و گاز ال پی جی کار می‌کند گاز آلاینده بسیار کمی تولید کرده و با یک باک پر از گاز و بنزین می‌تواند مسافت زیادی را بپیماید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز